پدر و مادر از خون پسرشان گذشتند


گروه حوادث / مرد جوانی که متهم است با ضربه چاقو برادرش را به قتل رسانده صبح روز گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی محاکمه شد که اولیای دم اعلام گذشت کردند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از مهر سال ۹۸ به دنبال وقوع درگیری خونین در یکی از قهوه‌خانه‌های کهریزک آغاز شد. پس از حضور مأموران و تحقیقات اولیه مشخص شد صاحب قهوه‌خانه به‌نام شاهرخ توسط برادر کوچکش شهرام زخمی و به بیمارستان منتقل شده است و در ادامه شهرام بازداشت شد.ساعاتی بعد شاهرخ در بیمارستان فوت کرد.
پس از آن شهرام 35 ساله مورد بازجویی قرار گرفت و مدعی شد قصدی برای قتل نداشته است. با این حال صحنه جرم بازسازی و پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول از پسرشان اعلام گذشت کردند.
سپس متهم درحالی که بشدت متأثر بود گفت: من فقط  برادرم را از دست نداده‌ام بلکه بهترین رفیقم کشته شد و از این موضوع بشدت ناراحت هستم. با اینکه پدر و مادرم من را بخشیده‌اند اما آنقدر عذاب وجدان دارم که برای خودم آرزوی مرگ می‌کنم.
وی در تشریح انگیزه قتل گفت: برادرم سال‌ها  قهوه‌خانه داشت و من هم به قهوه‌خانه او رفت و آمد داشتم. دو روز قبل از این ماجرا به قهوه‌خانه او رفتم اما به دوستان او که در گوشه‌ای نشسته بودند سلام  نکردم. عصر همان روز وقتی شاهرخ به خانه برگشت از من گله کرد. آن روز سر این موضوع با هم بحث کردیم و دقایقی بعد بحث پایان یافت. تا اینکه روز حادثه دوباره برادرم  این بحث را شروع کرد و گفت که با این کارم او را پیش دوستانش خراب کرده‌ام. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و به یکباره چاقو کشید و به سمتم حمله‌ور شد. من هم چاقو رو از دستش گرفتم و یک ضربه به او زدم. من برای  دفاع از خودم این کار را انجام دادم. من 3 فرزند دارم اما با این اتفاق شوم زندگی‌ام از هم پاشید دیگر نمی‌توانم به چشمان پدر و مادر و سه فرزندم نگاه کنم.
با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7720/13/586485/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها