چگونه ویندوز 10 را مدیریت کنیم؟


Windows 10 Manager  نام یک ابزار قدرتمند برای مدیریت ویندوز 10 است؛ نرم‌افزاری که باعث می‌شود سرعت سیستم افزایش یابد و میزان خطاهای آن را کم کند، همچنین باعث از بین رفتن مشکلات امنیتی آن  می‌شود. ویندوز10، جدیدترین سیستم عامل برای کامپیوترهای خانگی است و شما می‌توانید با Windows 10 Manager آن را بخوبی مدیریت کنید. این نرم‌افزار 30 ابزار مختلف را به سیستم شما می‌آورد که باعث می‌شود تجربه متفاوتی داشته باشید. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به استخراج اطلاعات اشاره کرد. با این نرم‌افزار می‌توانید اطلاعات زیادی را از ویندوز خود استخراج کنید. درواقع با کمک این نرم‌افزار می‌توانید تمامی جزئیات برنامه‌هایی را که درحال اجراست مشاهده کنید و همچنین با یک کلیک، آنها را ببندید. این نرم‌افزار قابلیت بهینه‌سازی سیستم شما را هم دارد و سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز شما را افزایش می‌دهد. همچنین این نرم‌افزار می‌تواند برنامه‌های غیرضروری را ببندد تا سیستم شما عملکرد بهتری داشته باشد. یکی از ویژگی‌های این نرم‌افزار، پاکسازی است و فایل‌هایی را که بی‌دلیل فضای ویندوز شما را اشغال کرده‌اند  شناسایی و پاکسازی می‌کند.
همچنین این برنامه می‌تواند با قابلیت Smart Uninstaller، برنامه‌ها را از سیستم شما حذف کند طوری که هیچ ردی از آنها باقی نماند. این نرم‌افزار همچنین به شما این امکان را می‌دهد که آیتم‌های پین شده خود را مدیریت کنید ،یعنی فایل‌های مورد نظرتان را روی استارت اسکرین یا تسک‌بار، پین کنید و گزینه‌های راست کلیک را تغییر دهید.
 Windows 10 Manager همچنین می‌تواند امنیت سیستم شما را بهبود بخشد، چراکه می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار دسترسی به درایورها و برنامه‌ها را محدود، فایل‌ها را پنهان  یا آنها را رمزگشایی کنید و فایل‌های سیستم را به فولدر امنی انتقال دهید. می‌توانید این نرم‌افزار را به رایگان از وب سایت P30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7729/11/587375/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها