وضعیت مجیدی همچنان در ‌هاله‌ای از ابهام

آجورلو گزینه جانشینی مددی


گروه ورزشی/ پس از تجمع پرتعدادی که هواداران استقلال در اعتراض به وضعیت این باشگاه مقابل وزارت ورزش و جوانان داشتند، احمد مددی بعد از دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد تا به این ترتیب او که مهرماه سال گذشته و بعد از احمد سعادتمند به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده و بعد مدیرعامل شده بود، بعد از حدود یک سال از این باشگاه جدا شود. مددی پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا موج تندتری از انتقادات را نسبت به مدیریت خود احساس کرد و به این جمع‌بندی رسید که از مسئولیتش کناره‌گیری کند. البته پس از اعلام این خبر، ناصر فریادشیران رفیق و همراه مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این استعفا را تکذیب کرد! بنابر اخبار دیگر، مدیرعامل جدید با دو عضو هیأت مدیره به باشگاه استقلال اضافه خواهند شد تا کار شکل متفاوتی به خود بگیرد. البته سجادی هنوز با استعفای مددی موافقت نکرده ولی به احتمال بسیار قوی‌ این اتفاق می‌افتد. مددی دیروز در محل کارش حضور یافت تا وسایل شخصی‌اش را جمع کند و اسنادی را که از باشگاه در اختیار دارد تحویل دهد. با رفتن مددی حالا گزینه‌هایی برای جایگزینی او مطرح شده‌اند که مهم‌ترین آنها مصطفی آجورلو است. مدیرعامل اسبق پاس، استیل آذین و تراکتور گویا در حال مذاکره با وزارت ورزش و جوانان برای بررسی شرایط حضورش در استقلال است، و حضورش در استقلال در حال نهایی شدن است. ضمن اینکه ممکن است علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق آبی‌ها هم به هیأت مدیره این باشگاه اضافه شود. در این بین، خبرهایی غیر رسمی از احتمال تغییر کادر فنی این تیم منتشر شده و فرهاد مجیدی که قرار بود دیشب از دوبی به تهران بازگردد، روی لبه تیغ قرار دارد اما تصمیم نهایی در مورد او را مدیرعامل یا سرپرست بعدی باشگاه استقلال اتخاذ خواهد کرد و شاید اگر آجورلو بیاید، شانس حضور جواد نکونام در استقلال بیشتر شود. موضوع دیگر پس از رفتن مددی، احتمال تغییر شرایط دو بازیکن دیگر استقلال یعنی فرشید اسماعیلی و محمدرشید مظاهری است که اختلافات زیادی با مدیریت استقلال پیدا کردند ولی به نظر می‌رسد راه برای بازگشت این دو ستاره به استقلال هموار شود. اسماعیلی که یکی از بازیکنان مدنظر مجیدی است و احتمالاً با حضور مدیرعامل جدید استقلال، فرهاد برای تمدید قرارداد وی و بازگشتش به تمرینات رسماً اقدام کند و مدیران نیز خواسته او را به تعویق نیندازند. درباره مظاهری اما کمی موضوع پیچیده است. این دروازه‌بان در آستانه بازی با الهلال اردوی تیم را ترک کرد و بی تردید مجیدی از او دلخور است. از طرفی با توجه به حضور سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی در استقلال به عنوان دو دروازه‌بان شاید چندان رغبتی برای بازگشت مظاهری وجود نداشته باشد، اما مسأله مهم این است که مظاهری هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده تا به نظر برسد همچنان منتظر استقلال مانده است.
پاشازاده: مشکلات فعلی فقط مربوط به این چند ماه نیست
مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره استعفای مددی به برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت: «او استعفا داده اما قرار است درباره این مورد تصمیم‌گیری شود.» او درباره اعتراض‌های مداوم هواداران مقابل ساختمان باشگاه و وزارت ورزش چنین نظر داد: «برخی تصمیم‌گیری‌های اشتباه از سال‌های قبل گرفته شده و این مشکلات پشت سر هم جمع شدند و به جای بغرنجی رسیده‌اند. شاید اگر 8 سال قبل چنین اتفاقی رخ می‌داد، هواداران تا این اندازه عصبانی، ناراحت و دلگیر نمی‌شدند. آنها حق دارند اما مسائل فعلی فقط مربوط به این چند ماه نیست و در 8-7 سال اخیر ایجاد شده، هواداران حق دارند، اما این مشکلات از سال‌ها قبل به وجود آمده و اکنون گریبانگیر تیم شده است.»
پاشازاده یادآور شد: «افرادی که تصمیم‌گیرنده بودند هر سال چنین بلایی سر استقلال می‌آورند و هر فصل زمان را در ابتدای سال از دست می‌دهیم و تا بخواهیم به خودمان بجنبیم نیم فصل اول را به دلیل از دست دادن زمان از دست داده‌ایم. در نیم فصل دوم هم تا بخواهیم خوب شویم همه تیم‌ها جمع و جور شده و شرایط‌ شان تغییر کرده است، به همین دلیل سخت بتوان امتیاز گرفت.» او با اشاره به حضور مجیدی در دوبی گفت: «از او خواهش می‌کنم به تهران بیاید و در تمرینات تیمش حاضر شود تا وقت را از دست ندهیم، این موضوع خیلی مهم است. هنوز مجیدی به ایران نیامده است. اختلافات وجود دارد، اما می‌توان نشست و منطقی صحبت کرد تا به هم کمک کنیم و اختلافات حل شود. تفاوتی هم ندارد سمتی داشته باشیم یا نداشته باشیم. اگر می‌گوییم همه چیز هوادار است به خاطر هواداران باید گذشت کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7729/14/587393/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها