شب رویایی نیمار ایرانی با 2 گل و یک پاس گل برای شباب الاهلی

کولاک یک نیمه‌ای قایدی در امارات


گروه ورزشی/ تعدادی از لژیونرهای فوتبال ایران شنبه شب برای تیم‌های خود به میدان رفتند که درخشش مهدی قایدی در تیم شباب الاهلی و لیگ امارات مهم‌ترین اتفاق بود.
شباب الاهلی در ورزشگاه خانگی خود میزبان شارجه بود و بازی تا دقایق پایانی با تساوی 3-3 در جریان بود اما قایدی در وقت‌های اضافه گل چهارم را زد و 3 امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد. در این بازی احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت و در اوایل نیمه دوم جای خود را به مهدی قایدی داد. ستاره ریزنقش ایرانی هم بلافاصله خودنمایی کرد و دقیقه 48 موفق به گلزنی شد. قایدی به درخشش خود در همین حضور یک نیمه‌ای ادامه داد و روی گل سوم تیمش به طور مستقیم تأثیرگذار بود و پاس گل داد. مهاجم ایرانی دقیقه 3+90 هم گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا فرشته نجات شباب الاهلی شود. او با کسب 8.8 امتیاز از سوی رسانه‌های امارات به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. مهدی علی، سرمربی شباب الاهلی با این برد تعداد بازی‌های شکست ناپذیری متوالی‌اش را به عدد 29 رساند تا از این حیث بهترین آمار را در تاریخ لیگ امارات به نام خودش ثبت کند.
هواداران شباب الاهلی در پایان دیدار تیم‌شان مقابل الشارجه در بیرون ورزشگاه به استقبال قایدی رفتند و حسابی او را تشویق کردند. شباب با این برد 10 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. در همین رابطه نشریه «الاتحاد» به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و سایت «ورزش ابوظبی» هم با اشاره به درخشش مهدی قایدی، تیتر زد: «مهدی 3 امتیاز بازی را به مهدی تقدیم کرد.» سایت «الکره الاماراتیه» هم به تمجید از ستاره ایرانی شباب الاهلی پرداخت و نوشت: «نیمار ایران شباب الاهلی را در پیروزی مقابل شارجه رهبری کرد.»
گفتنی است در چهارچوب هفته هشتم سوپرلیگ بلژیک، اودهورلی به مصاف مچلن رفت و در حضور کاوه رضایی، ستاره ایرانی خود شکست 2-0 را تجربه کرد. همچنین شارلروا به مصاف کلوب بروژ رفت و 1-0 شکست خورد. در این مسابقه علی قلی زاده به دلیل گرفتن کارت قرمز در دیدار هفته گذشته در لیست بازیکنان شارلروا حضور نداشت. از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، ماریتیمو میهمان فامالیکائو بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی علی علیپور مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی ماریتیمو حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7729/14/587394/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها