اخبــــار


پیام رهبر معظم انقلاب  به مناسبت روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران:
خون مطهر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت‌ روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌ مقدس‌ بیان کردند: خون مطهر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛‌ پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت‌ روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌ مقدس‌که بعد از ظهر پنجشنبه توسط حجت‌اسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، درگلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس، مزین به‌نام و یاد شهیدان عالی‌مقام است. فداکاری مخلصانه آنان و دیگر ایثارگران، پیروزی را به ملت ایران هدیه کرد و خون مطهر آنان حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد. این درس بزرگ آن اسوه‌های ایثار است؛ هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست. و ملت ایران این یادگار ارجمند را هرگز از خاطر نخواهد برد ان‌شاءالله. سلام خدا بر شهیدان و بر شهیددادگان و بر همه ایثارگران و بر پیشوای آنان امام روح‌الله.
سید علی خامنه‌ای
۱ مهر ۱۴۰۰

تسلیت رهبر معظم انقلاب
در پی درگذشت حاج هاشم امانی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت مبارز پیشکسوت مؤمن و
با اخلاص آقای حاج هاشم امانی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت مبارز پیشکسوت مؤمن و با اخلاص مرحوم آقای حاج هاشم امانی رحمة الله علیه را به خانواده محترم و دیگر منسوبان و چه دوستان و همگامان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و رضوان الهی را برای وی مسألت می‌نمایم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱ مهر ۱۴۰۰

قدردانی چین از سخنرانی رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل

سخنگوی وزارت خارجه چین از سخنرانی سید‌ابراهیم رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل قدردانی کرد. به‌گزارش ایسنا، ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه در توئیتی نوشت: ما از بیانیه آقای رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در این خصوص که سلاح هسته‌ای جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد قدردانی می‌کنیم. تمامی طرفین باید به برجام پایبند باشند و گفت‌وگوهایی که جهت رفع تحریم‌های ایران انجام می‌گیرند، مفید هستند. سید‌ابراهیم رئیسی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفته بود: سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران طبق فتوای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، حرمت تولید، ‌ساخت و انباشت سلاح اتمی است و سلاح اتمی هیچ جایگاهی در دکترین دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران ندارد. جمهوری اسلامی ایران گفت‌و‌گویی را مفید می‌داند که نتیجه آن لغو تحریم‌های ظالمانه باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7733/2/587730/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها