مأموران انتظامی مانع هرگونه تردد در مرز چذابه هستند




اهواز - فرماندار دشت آزادگان گفت: مرز چذابه در غرب خوزستان برای تردد زایران اربعین کاملاً بسته است و با استقرار مأموران انتظامی، نظامی و حفاظتی از هرگونه تردد و نزدیکی به مرز بشدت جلوگیری می‌شود.
به گزارش ایرنا، حمید سیلاوی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه بیان کرد: این مرز برای تردد زایران اربعین حسینی مسدود است و امکان مسافرت زایران به کشور عراق از طریق مرزهای زمینی وجود ندارد.
وی گفت: از عاشقان حسینی خواهشمندیم به این مرز مراجعه نکنند زیرا امکان تردد وجود ندارد و مأموران انتظامی و مرزبانی مستقر در منطقه، از ورودی دشت آزادگان تا مرز چذابه از تردد چه با خودرو و چه پیاده، جلوگیری خواهند کرد.
سیلاوی افزود: تعدادی از زایران اربعین حسینی در  روزهای گذشته به مرز چذابه مراجعه کرده و اصرار بر رفتن به کشور عراق را داشتند، اما با مشاهده شرایط و نبود امکان تردد به کشور عراق بتدریج درحال بازگشت به محل سکونت خود هستند.
فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: هیچ امکانات خدماتی  و رفاهی در مرز چذابه وجود ندارد و سفر به عراق و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین فقط از طریق مرزهای هوایی اعلام شده میسر است. وی گفت: مأموران مرزبانی عراق نیز بیش از ۲۰۰ نفر را که به صورت غیرمجاز وارد این کشور شده بودند، به کشورمان برگشت داده‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7733/16/587775/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها