اخبـــــار


بررسی طرح حمایت از فضای مجازی علنی است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تشکیل کمیسیون مشترک به منظور بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی خبر داد. به گزارش فارس، غلامرضا منتظری گفت: با دستور  رئیس مجلس کمیسیون مشترک با حضور نمایندگانی از کمیسیون‌های تخصصی شامل کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی، قضایی، آموزش و امنیت ملی تشکیل شده و منتظر برگزاری اولین جلسه هستیم. او در ادامه افزود: قرار است مشروح و جزئیات و مسائل مطروحه مذاکرات کمیسیون در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد که این کار در راستای شفاف‌سازی است.

فرمانده نیروی هوایی:
چشمداشتی به کشورهای دیگر نداریم

​​​​فرمانده نیروی هوایی ارتش در واکنش به تحولاتی که در برخی از مرزهای ایران رخ داده، اعلام کرد دکترین نیروهای مسلح ما دکترین دفاعی است و هیچ چشمداشتی به کشورهای دیگر نداریم. به‌گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی افزود: در این راستا هر اقدام و کاری که انجام می‌دهیم برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و کاری به کشورهای دیگر نداریم‌. کار خود را انجام می‌دهیم و به دشمنان اعلام می‌کنیم که سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور دارای آمادگی ۱۰۰ درصد هستند. فرمانده نیروی هوایی که دوشنبه گذشته در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «در محضر کلنل» در مشهد سخن می‌گفت، تأکید کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آماده‌تر از هر روز است و منتظر فرمان فرماندهی کل قوا است.

بازدید فرمانده ارتش از فعالیت‌های محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در یگان‌های ارتش در خاش و ایرانشهر، ضمن ارزیابی آمادگی رزمی این یگان‌ها، از طرح‌های محرومیت زدایی ارتش در این شهرها بازدید کرد.  به‌گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در این بازدید روند ارتقای توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی نیروها و فرایندهای مربوط به هم‌افزایی و نظام آراستگی پادگان‌ها را بررسی کرد و درعین حال از اقدامات مربوط به رسیدگی به‌ کارکنان و منازل سازمانی در خاش و ایرانشهر نیز بازدید کرد. همچنین با حضور مقامات محلی، طرح‌های محرومیت زدایی ارتش شامل آبرسانی به روستا‌ها، برق رسانی، ساخت بیمارستان‌های حاد تنفسی، کمک‌های آموزشی و سایر اقدامات مردم یاری مورد بازدید قرار گرفت. افتتاح چند طرح بزرگ ورزشی، درمانی و عمرانی از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه:
هیچ گاه دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم و باید قوی‌تر شویم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه دشمنان ملت ایران، حتی با قدرت حداکثری ظاهری خود نیز در برابر ما کم‌توان هستند، گفت: در عین حال ما هیچگاه دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم، زیرا همواره باید در مسیر ایستادگی و مقاومت پیشرفت کنیم و قوی‌تر شویم.
به گزارش فارس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در آیین افتتاحیه دوره تحصیلی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰دانشگاه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در گیلان، ایمان و توکل را دو عامل مهم برای غلبه بر دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز همه تلاش ما این است که دشمن را از جبهه اسلام دور کنیم و به زورگویی‌ و تجاوزهای جبهه استکبار علیه مسلمانان مظلوم خاتمه دهیم. او دریا را میدانی تعیین کننده در نبرد با مستکبران برشمرد و گفت: پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه باید همواره آماده باشند تا بتوانند از منافع ملت ایران در دریاها حفاظت کنند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه خطاب به پاسداران جوان، با بیان اینکه اگر می‌خواهیم راه را گم نکنیم باید بصیرت داشته باشیم تصریح کرد: در میدان پاسداری از انقلاب و تحقق مأموریت‌های محوله باید شجاع و نترس بوده و بدانیم در این مسیر خداوند به ما کمک می‌کند و حتماً پیروز می‌شویم، «ان‌تنصرو‌الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.»
او با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی برابر دشمنان و مستکبران جهانی اظهارکرد: مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی ملت ایران آموختن راه شکست دشمنان و دستیابی به اعتماد به نفس کافی برای این کار بزرگ است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7741/3/588482/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها