اخبار


جنایت در مرکز بازیافت

گروه حوادث/ مرد جوان که به‌ طرفداری از عمویش وارد یک درگیری شده بود به قتل رسید.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت ۴:۴۷ عصر یکشنبه ۱۱ مهر مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در تماس با بازپرس محمد وهابی از نزاعی مرگبار خبر دادند.با اعلام این خبر تیم جنایی برای بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.
درگیری در یک مرکزبازیافت رخ داده بود. مقتول پسر جوانی بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. در تحقیقات میدانی، مشخص شد که درگیری بین دو گروه از کارگران رخ داده است. گروهی که یک طرف دعوا مقتول و دوستش بوده و طرف دیگر این نزاع خونین قاتل و ۵ نفر از رفیق‌هایش بودند.
عاملان درگیری کارگران مرکز بازیافت بودند که باهم دعوایشان شده و در نهایت عامل جنایت دست به چاقو شده بود. دوست مقتول در تحقیقات گفت: داخل مرکز بودیم که عامل جنایت به عموی مقتول فحاشی کرد. مقتول هم به طرفداری از عمویش که در محل نبود با قاتل درگیر شد. درگیری بالا گرفت و قاتل با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه دوستم زد. زمانی که دوستم روی زمین افتاد، او فرار کرد.قاتل و چهار همدستش از محل متواری شده و یکی از همدستان او و دوست مقتول بازداشت شده بودند.به‌دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری قاتل و همدستان متواری اش در دستور کار کارآگاهان اداره دهم‌ پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

سرباز فداکار غرق شد

گروه حوادث/ سرباز فداکار که برای نجات دو نفر از داخل کانال آب ورامین به داخل کانال رفته بود بر اثر شدت آب غرق شد.
سرهنگ هادی حسن‌زاده شهابی، ​معاون اجتماعی پلیس شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: سرباز وظیفه شناس امیرحسین شهرکی جمعی کلانتری ۱۱ شهرستان ورامین، وقتی متوجه افتادن ۲نفر از شهروندان در کانال آب منطقه قاسم آباد ورامین شد بدون درنگ و تردید برای نجات آنها به داخل کانال رفت که متأسفانه به‌دلیل شدت جریان آب غرق شد و جان خود را از دست داد.
محسن پارسا رئیس سازمان آتش‌نشانی ورامین گفت: در این حادثه ۳ نفر در کانال انتقال آب قاسم‌آباد غرق شدند که غواصان آتش‌‌نشانی در حال جست‌وجوی اجساد در کانال هستند.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان تهران، محسن پارسا افزود: غواصان جسد دو نفر از غرق‌شدگان را از کانال به بیرون منتقل کردند و تلاش غواصان برای پیدا کردن سایر اجساد ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7741/13/588524/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها