سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

وضعیت بازنشستگی جانبازان و ایثارگران/ احمد خزائی از نور: لطفاً مجلس و دولت تکلیف پایان خدمت بازنشستگی ایثارگران را معلوم نماید.
خودداری بعضی از رانندگان تاکسی از زدن نرخ کرایه در خودرو: خانم کاسب: بعضی از رانندگان تاکسی از زدن نرخ کرایه درخودرو امتناع می کنند و هر نرخی که خودشان بخواهند، می‌گیرند. از مسئولان محترم درخواست می‌شود در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند. تا ازتکرار تخلف در این باره جلوگیری گردد.
تحویل مسکن مهرهای معوقه: محمد رضا سلامی از شیراز: لطفاً به مسکن مهرهای معوقه در دولت‌های قبل نیز رسیدگی نمایید و آنها را کامل کنید.
سرقت حفاظ پل هوایی میدان بنی هاشم/ خانم فوزی: حفاظ پل هوایی میدان بنی‌هاشم به سرقت رفته است و این مورد برای کسانی که از پل تردد دارند خطرساز است. لطفاً مسئولان محترم رسیدگی نمایند.
افزایش نرخ شکر/ فؤاد کاسب: علت افزایش نرخ شکر در بازار چیست؟ لطفاً مسئولان محترم به این موضوع رسیدگی نمایند.
وضعیت نامناسب در اتوبان صدر/ آقای کاسبی: تقاطع اتوبان صدر – ابتدای ورودی شریعتی به شمال دارای چاله و دست‌انداز است و همچنین این منطقه روشنایی کمی دارد. از مسئولان محترم درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
نبود اتوبوس کافی در خط پارک وی به ولنجک/ آقای حاجی ولی: اتوبوس‌های خط پارک وی به ولنجک خیلی دیر حرکت می‌کنند  و در بعضی از موارد صبح‌ها حرکت ندارند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7756/1/590076/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها