دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با مدیر عامل ایرنا:

جمهوری اسلامی، باعث افتخار و عزت مسلمان شده است


دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که برای شرکت در سی‌وپنجمین کنفرانس وحدت اسلامی به ایران سفر کرده بود، میهمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران شد و با علی نادری مدیرعامل ایرنا دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به‌گزارش ایرنا، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در دیدار صمیمانه با «زیاد النخاله» با تأکید به اینکه یکی از اولویت‌های اصلی ایرنا به‌عنوان رسانه رسمی نظام در مرحله جدید فعالیت‌های خود، کمک به تقویت جبهه رسانه‌ای محور مقاومت است، گفت: وعده نابودی و زوال کامل رژیم صهیونیستی با افزایش توان جبهه مقاومت ان‌شاء‌الله زودتر از آنچه تصور می‌شود، تحقق خواهد یافت و همگی در مسجدالاقصی نماز اقامه خواهیم کرد.
دراین نشست که ابوشریف رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، حجت‌الاسلام کمیل باقرزاده و میثم نیلی دو عضو شورای عالی ایرنا نیز در آن حضور داشتند؛ علی نادری و «زیاد النخاله» راه‌های گسترش همکاری‌های رسانه‌ای خبرگزاری جمهوری اسلامی با گروه‌های مقاومت فلسطینی بویژه جنبش جهاد اسلامی را بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری کردند.
دو طرف در این گفت‌و‌گو برضرورت تقویت راهبرد انسجام وهم‌افزایی و اتحاد میان ملت‌های مسلمان بویژه با ملت فلسطین و گسترش روابط بین ملت‌ها متناسب با سطح بالای روابط رهبران تأکید کردند.
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی تلاش‌های بسیار مهم رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی را در تبیین فعالیت‌های جبهه مقاومت و آشنایی بیشتر ملت‌ها با مظلومیت ملت فلسطین وجنایات رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و جهانی آن بسیار مؤثر دانست. او همچنین در بخشی از سخنان خود به روایت شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مبارزان فلسطینی پرداخت و گفت: چند روز قبل ۲۵۰ نفر از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به جنایات علیه اسیران جنبش جهاد اسلامی دست به اعتصاب زدند تا این پیام را به آنها بدهند که اگر دست از این جنایات برندارید، جنگ شروع می‌شود.
بعداز این هشدار صهیونیست‌ها در خلال گفت‌و‌گو با اسرا گفتند «از رسانه‌ای کردن مسائل خودداری کنید تا بتوانیم امتیازاتی به‌شما بدهیم و در جامعه اسرائیلی هم به عقب نشینی و دادن امتیازات متهم نشویم».
او با بیان اینکه ایران اسلامی در دو سطح مردمی و رسمی هرگز از حمایت ملت‌های مظلوم بویژه فلسطین کوتاهی نکرده است و این بیانگر رویکرد اسلامی و انسانی انقلاب اسلامی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران، نفوذ و استیلای امریکا در منطقه را تعدیل کرده و امروز در مقابل بزرگترین کشور ستمگر در جهان ایستاده و باعث افتخار و عزت ملت‌های مظلوم و مسلمان شده است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7756/3/590086/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها