افتتاح نمایشگاه کوثر ولایت در دانشگاه عالی دفاع ملی

سرلشکر باقری: جمهوری اسلامی روز به روز قوی‌تر می‌شود


نمایشگاه کوثر ولایت با موضوع «نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی» با حضور سرلشکر باقری و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در دانشگاه عالی دفاع ملی افتتاح شد. در این نمایشگاه آثار پژوهشی، تحقیقی و مطالعات راهبردی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی با محوریت اندیشه‌های مقام معظم رهبری نمایش داده شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرلشکر محمد باقری در بازید از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بخشی از اقدام‌های سازمان‌های مختلف نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مراکز دانشگاهی، وزارت دفاع و بخش‌های پژوهشی نیرو‌های مسلح درخصوص تعیین اندیشه دفاعی امنیتی و پیرامون مقاومت اسلامی مربوط به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای به نمایش گذاشته شده است.  سرلشکر باقری تأکید کرد: در ۴۰ و چند سالی که از انقلاب اسلامی گذشته با تمام فشار‌هایی که دنیای استکبار به کشور ما وارد کرده است؛ بحمدالله نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده و پیش رفته و تلاش کرده است مشکلاتش را حل کند.
وی گفت: نسبت به گذشته قوی‌تر هستیم و این از ابعاد مختلف باید بررسی بشود که اندیشه اسلام ناب که توسط، ولی امر مسلمین تبیین و بیان می‌شود و حکم حکومتی دارد بایستی اجرا بشود، چگونه اجرا شده و در اجرا چه نواقصی داشته است؟ که البته ابعاد گوناگون دارد و این نمایشگاه و کار علمی که دوستان ما در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی انجام می‌دهند در بعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی است. رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ‌کار بسیار بزرگی کلید خورده است هر چند سابقه طولانی در سال‌های گذشته دارد، ولی کار منسجم‌تری انجام خواهد شد و ما دایرةالمعارفی از عملکرد جمهوری اسلامی در بعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی را بر اساس اندیشه رهبری که متأثر از اسلام ناب است، خواهیم داشت و این نمایشگاه بخشی از آن را ارائه کرده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7756/3/590087/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها