تغییر تعرفه مشترکان پرمصرف گاز


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اینکه هرگونه جریمه برای مشترکان پرمصرف گاز طبیعی، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی اعمال می‌شود، اعلام کرد که شرکت ملی گاز به‌دنبال تغییر تعرفه برای آنهاست.
محمدرضا جولایی با اشاره به آغاز موج دوم سرما از ابتدای پاییز امسال، اظهار کرد: این موج سرما به احتمال زیاد ماندگار است و دمای هوا در همین حد می‌ماند و حتی پایین‌تر هم می‌آید.
وی همچنین با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره اعمال مشوق و جریمه برای مشترکان کم‌مصرف و پرمصرف گفت: همکاران ما در مدیریت گازرسانی در حال تلاش برای بهبود این مصوبه هستند تا یکسری از محدودیت‌های قانونی و حقوقی آن را برطرف کنند.
 جولایی تصریح کرد: البته جریمه باید طبق همان چیزی باشد که مجلس تصویب کرده است. ما می‌توانیم تعرفه‌ها را تغییر دهیم و تعرفه‌ها باید تغییر کند که البته هنوز تأییدیه‌ای برای آن نداریم، اما جایی که خارج از الگوی مصرف باشد، تذکر لازم به آنها داده می‌شود و طبق همان اگر لازم باشد ممکن است برخورد حقوقی هم انجام شود، اما بحث جرایم را به‌طور حتم باید مجلس تصویب کند تا ما بتوانیم جریمه‌ای اعمال کنیم./ خبرگزاری صداوسیما

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7756/5/590099/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها