حضور دانشجویان واکسن نزده در کلاس ممنوع است


معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: دانشجویانی که واکسینه نشده‌اند، نمی‌توانند در دانشگاه حاضر شوند و از کلاس درس به‌صورت حضوری استفاده کنند.
علی‌خاکی صدیق درباره ممنوعیت ورود کارکنان، استادان و دانشجویان واکسینه نشده به دانشگاه‌ها به مهر گفت: استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها فقط با ارائه کارت واکسن مجاز به ورود به دانشگاه خواهند بود و همه باید واکسینه شده باشند.وی ادامه داد: دانشجویانی که واکسینه نشده باشند نمی‌توانند در دانشگاه حضور یافته و از کلاس درس به‌صورت حضوری استفاده کنند.
معاون آموزشی وزیر علوم درباره آخرین آمار واکسیناسیون استادان و دانشجویان افزود: آمار واکسیناسیون دانشجویان و استادان در حال جمع‌آوری است ولی هنوز این آمار تکمیل نشده است. براساس آخرین آماری که از دانشگاه‌ها به دست آمده بالای ۶۰ درصد دانشجویان و بالای ۹۰ درصد استادان واکسینه شده‌اند.
بر اساس این خبر، سازمان استخدامی کشور به تمامی مجموعه‌ها ابلاغ کرده است که کارمندانی که واکسن نزده‌اند از اول آبان ماه سال ۱۴۰۰ حق حضور در محل کار را ندارند. برخی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه خوارزمی نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است، از اول آبان ماه ۱۴۰۰ دورکاری لغو است و حضور کلیه کارکنان اداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.همه کارکنان مکلف به دریافت کارت واکسن بوده و حضور کارکنان اداری در دانشگاه فقط با ارائه کارت واکسن (حداقل یک دوز) امکانپذیر خواهد بود.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7756/7/590108/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها