اخبــــار


مخالفت معمایی با بازگشت مهاجری

ظهر دیروز (سه‌شنبه) رضا مهاجری، سرمربی پیشین تیم فوتبال شهرخودرو در تمرین این تیم حاضر شد تا نشان دهد استعفا نکرده و حاضر است به کار خود در این تیم ادامه دهد اما مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه پس از درگیری لفظی با مربی سابق این تیم با بازگشت مهاجری مخالفت کرد. پس از مخالفت معمایی با بازگشت مهاجری، بازیکنان شهرخودرو از مدیرعامل خواستند تا هم مهاجری برگردد و هم ۱۰ درصد مطالباتشان پرداخت شود که معمایی با بازگشت سرمربی سابق این تیم به نیمکت مشهدی‌ها مجدداً مخالفت کرد. آنها تأکید کردند اگر مهاجری به نیمکت برگردد، حاضرند تنها با دریافت ۱۰ درصد از قراردادشان تمرین کنند اما اگر مربی دیگری(اکبر میثاقیان) روی نیمکت باشد، مدیران مشهدی باید ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

کالدرون پرسپولیس را به بن‌بست شماره حساب کشاند

باشگاه پرسپولیس که بر اساس حکم کمیته وضعیت فیفا باید ۵۸۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به گابریل کالدرون و ۹۵ هزار دلار همراه با ۵ درصد سود سالیانه به خواکین بپردازد با مشکل جدیدی مواجه شدند. به گزارش ایسنا، مدیران این باشگاه در چند روز اخیر مطالبات کالدرون را فراهم کرده‌اند و از کالدرون و خواکین خواسته تا شماره حسابی نزد یکی از بانک‌های کشورهای منطقه معرفی کنند تا باشگاه بتواند مطالبات آنها را بپردازد اما این مربی آرژانتینی و دستیارش اعلام کرده‌اند که پول باید به حسابی که در حکم فیفا نوشته شده واریز شود. با توجه به اینکه حساب بانکی مذکور نزد بانکی در سوئیس است به خاطر محدودیت‌های نقل‌وانتقالات پول، عملاً کار واریز پول را با مشکل مواجه کرده است.

پیروزی شگفت‌انگیز وفایی مقابل قهرمان جهان

حسین وفایی اسنوکرباز ایران که در رقابت‌های انتخابی مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده، دوشنبه شب در مهمترین رقابت خود به مصاف ستاره اسنوکر جهان یعنی رونی اُ سالیوان از انگلستان رفت و موفق شد با نتیجه قاطع 5-0 به پیروزی برسد و شگفتی‌ساز شود. این پیروزی برای حسین وفایی درحالی به دست آمد که او در رده‌بندی جهان در جایگاه ۶۰ قرار دارد و اُ سالیوان قهرمان 6 دوره جهان در جایگاه سوم ایستاده است.

۱۵ میلیارد تومان حق‌پخش ورزش در سال ۹۹ پرید

سازمان صداوسیما باوجود تکلیف قانونی در سال 99، مبادرت به واریز 15 میلیارد تومانی درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی نکرده است و با توجه به اتمام سال ۹۹، پرونده پرداخت حق‌پخش به این وزارتخانه مربوط به سال مذکور بسته شده است. در همین رابطه ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به ایسنا گفت: «پرونده سال ۱۳۹۹ بسته شده و دیگر پرداختی در رابطه با درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی از سوی سازمان صداوسیما نزد خزانه‌داری کل کشور که مربوط به آن سال است، ‌صورت نمی‌گیرد.»

ورزش همگانی؛ از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش برای بانوان

مریم کاظمی‌پور، سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان دیروز در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک گفت: «۸ محور اصلی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب برای توسعه ورزش بانوان در سال آینده پیش‌بینی شده است. البته سعی کردیم برنامه‌های خود را حول عدالت‌محوری در نظر بگیریم. یکی از این برنامه‌ها حضور جوانان انقلابی و شرکت عزتمند بانوان ورزشکار اعم از داوران، مربیان در کرسی‌های بین‌المللی است. مهم‌ترین برنامه ما اولویت ورزش همگانی و استعدادیابی برای بانوان است. قطعاً این بستر مناسبی برای ارتقای ورزش قهرمانی فراهم خواهد کرد که امیدواریم با حمایت از فدراسیون‌های ورزشی عملیاتی شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7757/14/590167/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها