دیگه چه خبر؟




نامه نمایندگان برای اولویت دادن به طرح شفافیت

   خبر اول اینکه، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: امضاها برای اولویت دادن به بررسی طرح شفافیت آراء نمایندگان جمع‌آوری شده و در حال رسیدن به میزان تعیین‌شده در آیین‌نامه داخلی مجلس است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی گفت: کار بررسی و تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس تمام شده و در نوبت بررسی در صحن مجلس است.   

اعلام آمادگی طالبان برای خرید نفت از ایران

  خبر دیگر اینکه، یک مقام طالبان برای خرید نفت از ایران ابراز آمادگی کرد. به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، توکل احمدیار، رئیس اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت که افغانستان آماده خرید نفت از ایران است. وی این موضوع را در یک ویدیو کنفرانس با ابراهیم حسینی وابسته تجاری ایران مورد بحث قرار داد. همزمان ایسنا هم خبر داده که محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان از بیانات رهبر معظم انقلاب در ضرورت وحدت شیعه و سنی استقبال کرد. او با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: طالبان از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران که خواستار وحدت بیشتر میان سنی‌ها و شیعیان در افغانستان شده‌ است، استقبال می‌کند.

واکنش‌ها به یک انتصاب در شهرداری تهران

  شنیدیم که،  انتصاب حسین حیدری، داماد دکتر علیرضا زاکانی به سمت مشاور و دستیار ویژه شهردار در هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری، واکنش‌های انتقادی متعددی را در رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.در پاسخ به این واکنش‌ها، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در توئیتر نوشت: «جهت پاسخگویی خدمت عزیزان، آقای مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی با شهرداری و دریافتی از آن نخواهد داشت و صرفاً از تجربه و دانش علمی ایشان در حوزه هوشمندسازی تهران استفاده خواهم‌ کرد. این امر غیرقانونی نبوده و این حکم صرفاً برای اشراف و نظارت دقیق بنده از طریق ایشان در این پروژه مهم صادر شده‌ است.»

صدور دستور آزادی یکی از متهمان آبان ۹۸

  دست آخر اینکه،  حکم آزادی امیر حسین مرادی از متهمان پرونده آبان ماه 98 صادر شده است. به گزارش «ایران»، امیرحسین مرادی، از جمله متهمانی است که ابتدا حکم اعدامش صادر شده و در پی درخواست اعاده دادرسی، این درخواست در دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه 23 دادگاه انقلاب ارجاع شده بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7757/3/590204/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها