معاون اول رئیس جمهوری:

دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفرهای استانی را تا اجرای کامل دنبال کنند


معاون اول رئیس جمهوری از دستگاه‌های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری کنند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهوری، محمد مخبر این مطلب را در جلسه هماهنگی سفر استانی رئیس جمهوری به استان سمنان مطرح کرد که روز گذشته به ریاست او برگزار شد.
مخبر با تأکید بر لزوم اجرای کامل و دقیق وعده‌ها و مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری، گفت: دستگاه‌های اجرایی فقط پیشنهاداتی را مطرح کنند که از اجرای کامل آن مطابق با برنامه زمانبندی اطمینان داشته باشند. معاون اول رئیس جمهوری همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری کنند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.
در این جلسه که در آستانه نهمین سفر استانی رئیس جمهوری و با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، ورزش و جوانان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استاندار سمنان، معاون اجرایی رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برگزار شد، توافقات و هماهنگی‌های لازم درباره طرح‌های اولویت‌دار استان سمنان مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7757/1/590219/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها