دیگه چه خبر


انتشار وصیتنامه حاج حیدر رحیم‌پور

   خبــــــر اول اینکــــه، رجانیوز وصیتنامه نویسنده مبارز انقلابی و منتقد حوزه عدالت، استاد حیدر رحیم پور ازغدی را منتشر کرد. در بخشی از این وصیت‌نامه آمده است: «تصمیم گیران کشور را دعوت می‌کنم به خواندن آن نقدها که در این 40 سال از باب نصیحت ائمه مسلمین کردم و آن هزاران برگ که با سه قوه و دانشگاه و حوزه، باخون دل نوشتم تا بفهمند تولید کار و شغل، بدون اصلاحات انقلابی نمی‌شود و تا ادارات دولتی و دستگاه قضا، بازنگری و بازسازی نشوند، بخدا سوگند انقلاب اسلامی در خطر است و ناکارآمدی و بی‌عدالتی، علاج نمی‌شود.»

حمایت جامعه کلیمیان ایران از ورزشکاران حامی فلسطین

  خبر دیگر اینکه، همایون سامه یح، نماینده کلیمیان ایرانی در مجلس در گفت و گو با فارس گفت: رژیم صهیونیستی امروز با نفوذ در فدراسیون‌های ورزشی و میادین جهانی در این حوزه سعی دارد تا با اعمال فشار علیه ورزشکاران ایرانی به زعم خود موفقیت‌هایی را کسب کند. سامه یح همچنین با تقدیر از اقدام ورزشکاران ایرانی و سایر کشورها در عدم رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد که جامعه کلیمیان ایران از این روند حمایت می‌کند.

مصاحبه دوستانه یک سایت داخلی با یک اسرائیلی!

  دست آخر اینکه،  روزنامه کیهان در واکنش به مصاحبه یک سایت خبری با یکی از صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی نوشت: تلاش رژیم صهیونیستی برای اثرگذاری بر افکار عمومی ایرانیان که از طرق مختلف - از میادین ورزشی گرفته تا هنری و... - عجیب نبوده و نیست اما آنچه جای تعجب دارد این است که چگونه یک رسانه رسمی ‌داخلی وارد این بازی شده و عملاً به ابزاری در این بازی تبدیل می‌شود؛ اینکه چه کسانی و از چه طریقی این مأموریت را به سایت  «انصاف‌نیوز»(!) سپرده‌اند، جای تأمل و پیگیری دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7773/3/591782/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها