رئیس مجموعه تئاتر شهر:

طرح حریم تئاتر شهر به‌زودی عملیاتی می‌شود


گروه فرهنگی: رئیس مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد، با نظر مساعد شورای شهر، شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح حریم تئاتر شهر به‌زودی عملیاتی می‌شود. ابراهیم گله‌دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت طرح حریم مجموعه که قرار بود طبق اعلام شورای شهر تهران پیش از این و در پایان سال ۱۴۰۰ عملیاتی شود، به مهر گفت: با توجه به اینکه شورای شهر تهران تقریباً نظر مساعدی در خصوص طرح حریم مجموعه تئاتر شهر و حل معضلات پیرامون آن دارد و همچنین بر اساس آخرین مذاکراتی که پیش از تعطیلات نوروز با شهرداری داشتیم، اراده برای عملیاتی شدن طرح حریم تئاتر شهر وجود دارد. او یادآور شد: قرار بود طرح حریم مجموعه تئاتر شهر پیش از نوروز ۱۴۰۱ عملیاتی شود اما شهرداری منطقه اعلام کرد که کار مطالعات سطحی و میدانی این طرح کمی زمان‌بر شده است. گله‌دارزاده تأکید کرد: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری و مدیرکل هنرهای نمایشی هم نشان دادند که اراده برای حل مشکل حریم مجموعه تئاتر شهر و عملیاتی شدن آن وجود دارد و در این راستا یک همدلی کامل صورت گرفته است. رئیس مجموعه تئاتر شهر در پایان سخنان خود اظهار کرد: طی چند روز پیش‌رو مجدداً جلساتی را با شهرداری منطقه و شورای شهر تهران برگزار می‌کنیم تا به‌زودی طرح حریم مجموعه تئاتر شهر عملیاتی شود.
دو ماه پیش بود که قمه‌کشی اراذل و اوباش در محوطه تئاتر‌شهر موضوع حریم این مجموعه را سر زبان انداخت و همان زمان رئیس مجموعه تئاتر شهر به این نکته اشاره کرد که یکی از مشکلات اصلی در اجرایی شدن طرح حریم مجموعه تئاتر شهر رویکرد شورای اسلامی قبلی شهر تهران بود و حالا که رویکرد شورای اسلامی جدید شهر تهران بسیار مثبت است امیدواریم اقدام عملیاتی مورد نظر سریع انجام شود.
تغییر ساعت
همچنین طبق اعلام روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان ساعت اجرای سه نمایش به صحنه رفته در تالارهای اصلی، قشقایی و سایه مجموعه تغییر کرد. به‌منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر مخاطبان از آثار نمایشی به صحنه رفته در ایام ماه مبارک رمضان، زمان اجرای سه نمایش تالارهای اصلی، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر از تاریخ سه‌شنبه شانزدهم فروردین ماه تغییر کرد. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، ساعت اجرای نمایش «دکترنون زنش را دوست دارد» به کارگردانی هادی مرزبان در تالار اصلی از ساعت 19:30 به ساعت 20:30 تغییر کرد. براین اساس، نمایش «خماری» به کارگردانی امین بهروزی در تالار قشقایی از ساعت 19:45 به ساعت 20:15 تغییر پیدا کرده است. در تالار سایه نیز نمایش «بی خوابی» به کارگردانی سعید هاشمی‌پور به جای اجرا در ساعت 19، در ساعت 18:30 پذیرای مخاطبان خواهد بود. نمایش «هملت پشتکوهی» به کارگردانی ابراهیم  پشتکوهی در تالار چهارسو هم طبق ساعت اعلام شده قبلی در ساعت 20:15 میزبان تماشاگران است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7879/31/608272/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها