چهره‌ها


کنایه مورینیو به داور بعد از باخت

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با وجود شکست تیمش مقابل تیم بودو گلیمت نروژ همچنان اعتقاد دارد که تیم او به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود خواهد کرد. او به داوری بازی نیز اعتراض داشت. رم در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در زمین بودو گلیمت با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. این در حالی بود که رم در مرحله گروهی نیز با این تیم روبه‌رو شده و در زمین آنها با نتیجه 1-6 شکست خورده بود!
مورینیو پس از پایان بازی گفت: «دو گل از روی ضربات شروع مجدد و انحراف توپ دریافت کردیم. ما هم گل‌های بسیاری از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رساندیم اما گل زدن روی این ضربات خوب است و گل خوردن از آنها حس بدی دارد. گل اول واقعاً مضحک بود.» سرمربی رم درباره نتیجه بازی و سرنوشت تیمش در لیگ اروپا اظهار داشت: «ما 1-2 باختیم اما حالا باید بازی برگشت را در ورزشگاه خودمان و برابر هواداران برگزار کنیم و در حال حاضر احساس می‌کنم که ما مدعی اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا هستیم.» مورینیو با کنایه به داوری این بازی اضافه کرد: «من اعتماد کاملی به بازیکنان، ورزشگاه و حمایت مردم شهر رم دارم. مشخص بود گلیمت تیم بسیار دشواری برای ما است اما من اطمینان دارم که ما در بازی برگشت داور و کمک داور خوبی هم خواهیم داشت.»

ناراحتی ستاره اروگوئه‌ای از شرایط خود در اتلتیکو
سوارز به ترکیه می‌رود

لوئیس سوارز در آستانه جدایی از اتلتیکو مادرید قرار دارد. این ستاره گلزن تابستان سال 2020 بود که از بارسلونا جدا و راهی اتلتیکو مادرید شد. سوارز فصل قبل نقش اول را در قهرمانی اتلتیکو در لالیگا داشت اما فصل جاری شرایط برای او خوب پیش نرفته است. او مقطعی نیز مصدوم بود ولی در مجموع از ایده‌های دیگو سیمئونه خارج شده است. سوارز در بازی شنبه گذشته برابر آلاوس فیکس بود و دو گل زد اما در بازی سه‌شنبه برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان بار دیگر روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. سیمئونه مهاجمانی چون ژوائو، کانیا، کوریا و آنتوان گریزمان را به او ترجیح داد با وجود این سوارز همچنان با 13 گل زده در همه رقابت‌ها بهترین گلزن اتلتیکو محسوب می‌شود.
از قرارداد سوارز کمتر از 4 ماه باقی‌مانده و به نظر می‌رسد باشگاه قصد ندارد پیشنهاد تمدید به او ارائه دهد. با ادامه این روند، سوارز را باید در پایان فصل جدا شده دانست. در همین رابطه روزنامه اسپانیایی آس نوشت که با وجود شایعات در مورد انتقال سوارز به یک تیم امریکایی، او در حال گفت‌و‌گو با فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه است و تصمیمی جدی دارد که فصل بعد در سوپرلیگ ترکیه به فوتبالش ادامه دهد. در این بین فنرباغچه شانس بالایی برای رسیدن به رتبه دوم لیگ ترکیه دارد و می‌تواند در پلی‌آف لیگ قهرمانان حاضر باشد و یا حداقل به لیگ اروپا برود. در واقع انتقال سوارز به فنر باغچه باعث خواهد شد او همچنان در سطح اول فوتبال اروپا باقی بماند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7881/17/608580/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها