دنیای تصویر


1 با آغاز ماه مبارک رمضان نمایشگاه خوشنویسی «شهر رمضان» با مضامین قرآنی در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) هر روزغیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 24 پذیرای علاقه مندان به هنر خوشنویسی است. این نمایشگاه شامل ۶۵ اثر متعلق به گنجینه موزه هنرهای دینی امام علی(ع) است که عمده این آثار به قلم استاد علی شیرازی نوشته شده وهمگی شامل آیات قرآن کریم است. همچنین نمایشگاه «علی قرآن ناطق» آثار معرق و خاتم مرتضی آتش پنجه نیز در موزه دایر است.

2 همزمان با تداوم اکران فیلم سینمایی موقعیت مهدی با آغاز ماه مبارک رمضان، از نخستین تصاویر پشت صحنه این فیلم با تصویربرداری محمود عیدی و تدوین امید میرزایی رونمایی شد.این فیلم که در چهلمین جشنواره فیلم فجر بیشترین تعداد نامزدی در این دوره را از آن خود کرده بود، تاکنون با جذب بیش از ۲۵۰ هزار مخاطب، موفق به فروش ۷.۵ میلیارد تومانی در سینماها و شهرهای فاقد سینما شده است. موج دوم اکران این فیلم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

3 با نیم‌بها شدن بلیت سینماها در ماه رمضان تا قبل از افطار، تعداد مخاطبان فیلم‌های اکران نوروزی هم به یک میلیون نفر رسید. این تعداد مخاطب البته با  بازگشایی سینماها بعد از شیوع کرونا نشان می‌دهد که هنوز مردم با سینما آشتی نکرده‌اند. بر اساس آمار درج شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینماها فیلم کمدی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی همچنان پرمخاطب‌ترین فیلم، موقعیت مهدی دومین فیلم و کمدی شادروان و سپس روز صفر، مرد بازنده، گل به خودی و قدغن به ترتیب در جدول اکران قرار دارند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7881/31/608602/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها