هیچ توافق پنهانی برای انتقال آب بهشت‌آباد انجام نشده است


رئیس کمیته آب مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب شایعات اخیر درخصوص توافق‌های پنهانی پیرامون طرح‌های انتقال آب بهشت‌آباد، گفت: از نظر مجلس پروژه بهشت‌آباد غیرقانونی است و هیچ توافق پنهان و آشکاری برای پروژه‌های آبی وجود ندارد.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب مجدد گره خوردن پروژه‌های انتقال آب به یکدیگر، گفت: پروژه بن بروجن یک پروژه قانونی است و به هیچ پروژه دیگری هم گِره نخورده و در حال انجام است و امیدواریم بر اساس قول دولت، در سال‌جاری افتتاح شود. رئیس کمیته آب مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه بهشت‌آباد همچنان هیچ مجوزی ندارد و همان مطالبی هم که در اواخر دولت قبلی مطرح شد درخصوص سه قسمت کردن پروژه اساساً غلط و غیرقانونی بود.
جعفری اضافه کرد: پرونده حفر تونل به منظور انتقال آب بسته شده است و دولت هم اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.وی عنوان کرد: اگر مازاد آب در بهشت‌آباد وجود داشته باشد به شیوه صحیح انتقال پیدا می‌کند و حفر تونل به این منظور توسط مصوبه شورای عالی آب منتفی است.
از نظر مجلس، بهشت‌آباد همچنان غیرقانونی است
جعفری افزود: در دولت قبل اهتمام کافی برای اتمام این پروژه وجود نداشت چراکه ۲سال پروژه تعطیل بود و با شروع به کار مجلس فعلی و انتخاب پیمانکار جدید عملیات ساخت شروع شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7881/21/608640/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها