دیگه چه خبر؟


مدیریت شهری کرج برای سفر استانی رئیس جمهور هزینه نکرده است

 خبر اول اینکه، رئیس شورای اسلامی شهر کرج، ضمن رد هزینه کردن از مدیریت شهری برای استقبال از رئیس جمهور، گفت شاید در ادوار گذشته بخشی از هزینه‌های سفر رئیس جمهور از سوی شهرداری تأمین می‌شد، اما در این دوره از سفر رئیس‌جمهور، از استانداری کرج درخواستی در این زمینه مطرح نشد. به گزارش فارس، جواد چپردار با بیان اینکه شهرداری کرج براساس روال سنوات گذشته پیش‌بینی منابع مالی سفر را در قالب لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر کرج پیشنهاد کرده بود، افزود: این لایحه در کمیسیون مربوطه به رأی گذاشته شد، اما به دلیل عدم کفایت مستندات، به شهرداری عودت داده شد. وی تصریح کرد: از این رو هزینه سفر ریاست‌جمهوری برعهده استانداری است و شورای شهر و شهرداری مسئولیت پرداخت هزینه‌ها را ندارد. رئیس شورای شهر کرج گفت: در ادوار گذشته که قسمتی از هزینه‌های سفر ریاست‌جمهوری را شاید شهرداری‌های استان البرز متقبل می‌شدند، اما در این دوره از سفر رئیس‌جمهور چون از مجموعه استانداری درخواست رسمی نداشتیم، لذا این لایحه را عودت دادیم.

محکومیت حمله به سه طلبه روحانی در مشهد از سوی طالبان

 خبر دیگر اینکه، سخنگوی طالبان حمله به سه طلبه روحانی در مشهد را محکوم و تأکید کرد این مسأله ربطی به افغان‌ها و افغانستان ندارد. به گزارش ایسنا، ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان در پیامی با اشاره به حادثه اخیر در آستان قدس رضوی نوشت: «‏امارت اسلامی حمله بر عبادتگاه و روحانیون در کشور ایران را محکوم می‌نماید. این کار ربطی به افغان‌ها و افغانستان ندارد.»

ادعای فرمانده ارشد امریکایی درباره خروج نیروی قدس از لیست گروه‌های تروریستی

 شنیدیم که، به گزارش ایرنا مارک میلی، رئیس‌ ستاد مشترک ارتش امریکا روز پنجشنبه در کمیته نیروهای مسلح سنا امریکا مدعی شد که از خروج نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از لیست گروه‌های تروریستی خارجی حمایت نخواهد کرد. اخیراً گزارش‌هایی درخصوص خروج احتمالی سپاه پاسداران از لیست گروه‌های تروریستی امریکا به عنوان بخشی از مذاکرات وین منتشر شده است.

بازداشت دومین مظنون قتل‌های گنبدکاووس

 با خبر شدیم که، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد که دومین مظنون قتل طلاب گنبدی هم در چنگال قانون قرار گرفت. به گزارش مهر، وی در دادسرای گنبدکاووس تفهیم اتهام شد و هم اکنون در بازداشت بسر می‌برد. شامگاه شنبه ۱۳ فروردین دو نفر از طلاب در محله چای بویین گنبدکاووس به ضرب گلوله به قتل رسیدند.

توافق تهران و مسکو برای صادرات برخی از محصولات لبنی

 دست آخر اینکه، ایران و روسیه توافق کردند که برخی از محصولات لبنی از ایران به روسیه و اتحادیه اوراسیا صادر شود. به گزارش ایسنا، همچنین قرار شد کارگروهی برای تسهیل و تسریع در زمینه همکاری‌های طرفین در زمینه لبنیات و آبزیان ایجاد شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7881/5/608678/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها