مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی امشب آغاز می‌شود

دوئل مدعیان لیگ یک، تقابل مس با شگفتی‌ساز


حامد جیرودی/ مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، امشب با انجام 2 مسابقه آغاز می‌شود که در یکی از آنها، مس کرمان از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید باهنر این شهر میزبان خیبر خرم‌آباد است تا به این ترتیب، تیم‌های دوم و سوم لیگ دسته اول در جام حذفی برابر هم قرار بگیرند. مس در 5 بازی آخرش 4 برد و یک مساوی داشته اما خیبر 2 برد و 3 مساوی در کارنامه دارد و به همین دلیل هم 8 امتیاز کمتر از مس 42 امتیازی دارد. خیبر با 37 گل زده هجومی‌ترین تیم لیگ یک است و مس کرمان هم فقط 8 گل خورده و مستحکم‌ترین خط دفاع این مسابقات را دارد. البته فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس، در مربیگری تجربه‌ فراز کمالوند سرمربی خیبر را ندارد ولی مس در خانه به میدان می‌رود و امیدوار است با میزبانی بتواند به برتری برسد. البته 2 تیم چالش‌هایی هم داشته‌اند. چرا که کمالوند و خود باشگاه خیبر به نتایج مس معترض شده‌اند و معتقدند در حق آنها اجحاف شده است. خیبری‌ها مدعی‌اند مس 9 امتیازش را بدون زحمت به دست آورده و حالا تقابل دو تیم خوب لیگ یکی می‌تواند بسیار جذاب و حاشیه‌ساز هم باشد. بازی رفت 2 تیم در هفته هفدهم لیگ دسته اول، با تساوی بدون گل به پایان رسید اما این مرتبه خبری از مساوی نیست و بازی برگشت دو تیم هم در هفته آخر رقابت‌ها برگزار خواهد شد.
برنده این مسابقه با برنده مسابقه استقلال و نساجی دیدار خواهد کرد که فردا با هم دیدار می‌کنند. مس برای رسیدن به این مرحله ماشین‌سازی و فولاد را حذف کرد و خیبر هم مس شهربابک و صنعت نفت آبادان را حذف کرد. در دیگر دیدار، خلیج فارس ماهشهر پس از کشمکش بسیار بر سرمحل برگزاری مسابقه، از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه شهدای این شهر، پذیرای مس رفسنجان است. خلیج فارس تنها تیم لیگ دسته دومی این مرحله است که با حذف 2 تیم لیگ برتری هوادار و نفت مسجدسلیمان شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات شده است. مس هم تراکتور و شهرخودرو را حذف کرد ولی در 5 بازی اخیرش در لیگ برتر بردی نداشته و شاگردان محمد ربیعی سیر نزولی را طی کرده‌اند. رفسنجانی‌ها در آخرین بازی در لیگ برتر مقابل تراکتور شکست خوردند و حالا باید دید مقابل شگفتی ساز جام حذفی چه نتیجه‌ای می‌گیرند. برنده این مسابقه هم به مصاف برنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم خواهد رفت.

بــــرش
لغو بازی پرسپولیس و آلومینیوم

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دیروز در استانداری تهران برگزار شد و بر اساس تصمیم اتخاذ شده بازی پرسپولیس و آلومینیوم که قرار بود امروز در ورزشگاه آزادی تهران در مرحله  یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شود، لغو شد. همچنین در این جلسه بر محدودیت حضور در فضاهای باز و عدم برگزاری مسابقات ورزشی و ورزش در فضاهای باز تأکید شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7881/16/608716/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها