اخبار


ایران در لیست رقبای تدارکاتی احتمالی پرو

دیه‌گو مونتالوان خبرنگار پرویی شبکه تله‌موندو و سایت ESPN مدعی شد که تیم ملی ایران جزو گزینه‌هایی است که مسئولان فدراسیون فوتبال پرو برای برگزاری بازی دوستانه با آنها فکر می‌کنند. او در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «برخی گزینه‌های پرو برای بازی‌های دوستانه جهت آمادگی حضور در جام جهانی عبارتند از: عراق، ایران، مراکش، نیوزیلند و عربستان که سه تا از این تیم‌ها به جام جهانی صعود کرده‌اند. مذاکراتی با سایر فدراسیون‌ها هم در جریان است اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی صورت نگرفته است. اسپانیا محتمل‌ترین مکان برای برگزاری این بازی‌های دوستانه است.» پرو به عنوان تیم پنجم قاره امریکای جنوبی در ماه خرداد در پلی‌آف بین قاره‌ای با برنده مصاف استرالیا و امارات مصاف می‌کند و برنده آن بازی راهی جام جهانی 2022 خواهد شد.

خداداد عزیزی:‌ به انگلیس نبازیم شانس صعود داریم

خداداد عزیزی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال درخصوص قرعه‌کشی جام جهانی و گروه ایران اظهار داشت:‌ «اولین بازی تورنمنت مهم‌ترین بازی است. خوشبختانه مسابقه اول ما هم با انگلیس است که سخت‌ترین بازی‌مان محسوب می‌شود. برعکس نظر خیلی‌ها که می‌گویند گروهمان، گروه آسانی است، این‌طور نیست. در جام جهانی گروه ساده نداریم. باید تا جام جهانی همه تمرکزمان را روی بازی با انگلیس بگذاریم تا به این کشور نبازیم. اگر به انگلیس نبازیم می‌توانیم یک شادی عجیبی برای مردم با صعودمان به مرحله بعد به ارمغان بیاوریم.» او با اشاره به اینکه بازی‌های بعدی‌مان به سختی انگلیس نخواهد بود، گفت: «بازی با امریکا ساده نیست اما از انگلیس ساده‌تر است. اگر به انگلیس نبازیم از لحاظ روحی و روانی هم وضعیت مناسبی برای دو بازی بعد خواهیم داشت. اگر بازی اول را نبازیم شانس صعود خواهیم داشت. حتی اگر از انگلیس گل نخوریم شانس زدن گل هم به این تیم را خواهیم داشت.»

طارمی 3 رقیب آسیایی برای رفتن به میلان پیدا کرد

سایت «indosport» انگلیس در گزارشی از پیدا شدن 3 رقیب آسیایی برای مهدی طارمی ستاره ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو برای انتقال به میلان در تابستان خبر داد. این رسانه انگلیسی زبان نوشت: «مدیران باشگاه میلان علاقه زیادی به سبک بازی انفجاری مهدی طارمی در پست مهاجم هستند. با این حال، آث‌میلان در تابستان امسال مانعی برای جذب این بازیکن 29 ساله پیش‌رو دارد.» روسونری همچنان در تلاش است تا قیمت 20 میلیون یورویی‌اش را کاهش دهد. آث‌میلان در فصل آینده به مهمات جدید در بخش تهاجمی خود نیاز دارد. دلیل این امر این است که دو مهاجم روسونری یعنی اولیویه ژیرو و زلاتان ابراهیموویچ بیش از 35 سال دارند. بنابراین اگر فصل بعد این دو بازیکن مجبور شوند به طور منظم بازی کنند احتمال مصدومیت برایشان زیاد است. از نظر آماری، مهدی طارمی واقعاً می‌تواند گزینه قانع‌کننده‌ای برای پرکردن خط حمله میلان باشد. سران باشگاه میلان اگر نتوانند مهدی طارمی را به سن سیرو بیاورید، در واقع سه بازیکن آسیایی دیگر را در این پست زیرنظر دارند.

تمدید قرارداد آقای گل لیگ برتر فوتسال با گیتی‌پسند
سعید احمدعباسی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با باشگاه گیتی‌پسند اصفهان تمدید کرد تا سال 1401 را نیز در جمع شاگردان محمد کشاورز سپری کند.احمدعباسی فصل گذشته 41 بار برای گیتی‌پسند گلزنی کرد و عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال را به دست آورد. گفتنی است گیتی‌پسند فصل گذشته با قهرمانی در لیگ برتر فوتسال، مجوز شرکت در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7881/16/608720/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها