انهدام باند راهزنان مسلح در خاش


گروه حوادث / سه عضو یک باند سرقت مسلحانه که در جاده‌های فرعی شهرستان خاش راه مردم را سد کرده و خودرو و اموالشان را سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل خبر زورگیری و سرقت مسلحانه خودرو در یکی از محور‌های فرعی شهرستان خاش به پلیس اعلام شد و شناسایی متهمان در دستور کار مأموران پلیس استان و شهرستان خاش قرار گرفت. مأموران پلیس آگاهی استان با بررسی اظهارات مالباخته و استفاده از روش‌های علمی و فنی در کشف جرم در نهایت موفق به شناسایی و دست داشتن اعضای یک باند سرقت در این سرقت‌ها شدند.
سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: در این رابطه پس از شناسایی مخفیگاه مخوف اعضای این باند خشن در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان خاش طی یک عملیات پیچیده و هوشمندانه اعضای آن در محاصره پلیس قرار گرفته و خود را تسلیم پلیس کردند. در بازرسی از مخفیگاه این باند تعداد یک قبضه سلاح کلاشنیکف به همراه دو تیغه خشاب مربوطه، ۴۸ عدد فشنگ جنگی و یک دستگاه خودرو پژو سرقتی و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ فاقد پلاک کشف و ضبط شد.
تاکنون در تحقیقات انتظامی اعضای این باند به ۵ فقره زورگیری و سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهرستان خاش اعتراف کردند که بررسی‌های تکمیلی همچنان ادامه دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/22/609475/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها