خبرخوان


بازگشت ارز حاصل از فروش نفت

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فروش نفت نسبت به سال‌های گذشته وضع مناسب‌تری پیدا کرده و بازگشت ارز حاصل از فروش نفت به کشور هم در شرایط بهتری قرار دارد. به گزارش ایرنا، مصطفی نخعی درباره افزایش فروش نفت در دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم با درآمد حاصله از فروش نفت بدهی‌های دولت قبل را تسویه و کسری بودجه را پوشش می‌دهد. وی افزود: در لایحه بودجه، درآمد و هزینه‌های دولت با هم همخوانی نداشت و هزینه‌ها از درآمدها بیشتر بود و کسری بودجه شکل می‌گرفت که دولت مصمم بوده این کسری را به نوعی جبران کند. سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت مکلف است اوراقی که در دولت گذشته به فروش رسیده و بدهی‌هایی را که برای دولت ایجاد شده است پرداخت کند و تأمین اعتبار این بدهی‌ها از محل درآمدهای جدید تهیه شده و این اقدام خوبی بوده است.
 
احداث طرح‌های پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم ممنوع است

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بیانیه‌ای عنوان کرد: احداث طرح‌های پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم و بدون تأیید نهایی سازمان حفاظت محیط زیست ایران ممنوع است.
شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: آغاز عملیات اجرایی تمامی طرح‌های پتروشیمی منوط به اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان‌های حاکمیتی است که یکی از مجوزهای اصلی آن مربوط به سازمان حفاظت محیط زیست ایران است، لذا در خصوص «طرح پتروشیمی امیرآباد مازندران» نیز روال قانونی و اخذ تمامی مجوزها الزامی و ضروری است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/14/609549/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها