لیگ قهرمانان آسیا ادامه می‌یابد

نبرد شامگاهی فولاد، دوئل بامدادی سپاهان


آدرینا ورشینگر/ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به‌صورت متمرکز در عربستان در حال برگزاری است امشب و بامداد جمعه ادامه می‌یابد تا تیم‌ها مسابقات دور رفت خود را به پایان برسانند. در بازی‌های گروه C، فولاد ایران از ساعت 21:45 به مصاف آخال ترکمنستان می‌رود. شاگردان جواد نکونام در حالی در این مسابقه به میدان می‌روند که با وجود ارائه بازی‌های خوب در 2 مسابقه قبلی برابر الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات نتوانستند به پیروزی برسند و 2 مساوی بدون گل و 1-1 در کارنامه‌‌شان به ثبت رسیده است تا در رده سوم جدول قرار بگیرند. اهوازی‌ها حالا برای کسب اولین برد آسیایی‌‌شان باید با تیمی مسابقه بدهند که به نظر می‌رسد آسان‌ترین تیم گروه C باشد. آخالی که یک بازیکن خارجی هم ندارد و حتی سرمربی‌اش قربان بردی اوکوف هم اهل کشور ترکمنستان است. آخال در اولین بازی‌اش برابر شباب الاهلی به تساوی 1-1 رسید و بازی دومش را هم 2-0 به الغرافه واگذار کرد با این حال اگر فولادی‌ها حریف را دست‌کم بگیرند ممکن است دوباره غافلگیر شوند. دیگر بازی این گروه را، الغرافه و  شباب الاهلی، تیم‌های اول و دوم جدول از ساعت 45 دقیقه بامداد جمعه برگزار می‌کنند.
نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با آخال ترکمنستان گفت: «آخال تیم خوب و قابل احترامی است و در واقع ما با تیم ملی ترکمنستان بازی داریم. پیش از شروع مسابقات پیگیر این بودیم تا تغییراتی در ساعت برگزاری مسابقات ایجاد کنیم چرا که شرایط برای همه تیم‌ها یکسان نیست و ما از این شرایط آسیب می‌بینیم اما فوتبال کشورمان ایران ارتباطی برای انجام این کارها در ای اف سی ندارد و در واقع توجه آنچنانی در فوتبال کشورمان به فولاد  نمی‌شود.»
سپاهان به‌دنبال حفظ صدر
بازی‌های گروه D با انجام بازی الدحیل قطر و پاختاکور ازبکستان از ساعت 21:45 امشب آغاز می‌شود و در دومین دیدار این گروه هم، التعاون عربستان و سپاهان ایران از ساعت 45 دقیقه بامداد جمعه برابر هم قرار می‌گیرند. مسابقات گروه D بسیار پیچیده شده است. چرا که هر 4 تیم حاضر در آن یک برد به دست آورده‌اند ولی سپاهان به لطف تفاضل گل بهتر فعلاً در صدر آن قرار دارد. شاگردان محرم نویدکیا بعد از بردی که با نتیجه 3-1 برابر پاختاکور به دست آوردند، مقابل الدحیل 1-0 بازنده شدند و حالا باید مقابل میزبان گروه قرار بگیرند. التعاون که تیم سیزدهم لیگ برتر عربستان است باید برابر تیم سوم لیگ ایران قرار بگیرد. این تیم عربستانی از بازیکنانی خارجی مثل کاسیو برزیلی و آلو مدریان اسپانیایی بهره می‌برد و یک مربی پرتغالی به نام خوزه گومز را هم روی نیمکتش دارد. التعاون در بازی اولش 2-1 الدحیل را برد ولی در بازی دومش 1-0 مغلوب پاختاکور شد تا با 3 امتیاز در رده دوم جدول قرار داشته باشد و می‌توان گفت که تقابل این تیم با سپاهان، جنگی برای صدرنشینی است و باید دید زردپوشان اصفهانی در این مسابقه چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند و می‌توانند باخت قبل را جبران کنند یا خیر.
محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با التعاون عربستان اظهار داشت: «هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. هم ما و هم التعاون بازی قبل را از دست دادیم و باید برای تمام دقایق بازی برنامه‌ریزی داشته باشیم که گل نخوریم. می‌دانیم بازی سرنوشت‌سازی با نماینده عربستان داریم.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/15/609551/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها