تیمی که کرسپو را می‌گیرد، به دنبال کسب عنوان است

مغانلو: سپاهان کاری به نام رقبا ندارد


سپاهان اصفهان در حالی در اولین بازی‌اش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، پاختاکور را از پیش‌رو برداشت که شهریار مغانلو مهاجم این تیم، با دبلی که داشت، درخشان ظاهر شد و زمینه یک بازگشت رؤیایی را برای اصفهانی‌ها فراهم کرد. مغانلو درخصوص این دیدار به فارس گفت: «بازی اول برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود. باید گام نخست را محکم برمی‌داشتیم. خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و بازی را بردیم. در مورد گل‌ها هم زحمت کل تیم بود و خوشحالم که نقش کوچکی در رقم خوردن آن نتیجه داشتم. همه ما یکدل بودیم که بازی را ببریم و این اتفاق هم رخ داد.»
وی درخصوص شکست سپاهان در بازی دوم برابر الدحیل قطر با وجود موقعیت‌های خوبی که نصیب‌شان شد، توضیح داد: «الدحیل یکی از قدرت‌های اصلی آسیاست. آنها پس از چند سال ناکامی در این رقابت‌ها، امسال آمده‌اند که نتیجه بگیرند. در مورد تیم حریف نمی‌توانم صحبت چندانی کنم. چون تیمی که کرسپو و توبی آلدرویرلد را جذب می‌کند، قطعاً به دنبال کسب عنوان است. البته اگر بازی را دیده باشید، ما تیم برتر میدان بودیم. تنها بدشانسی باعث شد نتوانیم به گل برسیم. از طرفی حریف از معدود موقعیت‌هایش استفاده کرد. متأسفانه زمان بدی گل خوردیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی این شکست را جبران کنیم.»
مغانلو درباره اینکه همه تیم‌ها در گروه D سه امتیازی هستند و رقابت داغی به وجود آمده، عنوان کرد: «گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست. همه تیم‌ها مدعی هستند اما ما هم سپاهان هستیم و می‌خواهیم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و الان فقط به بازی با التعاون فکر می‌کنیم. این تیم از تیم‌های خوب تورنمنت است که حتی در بازی اول توانست الدحیل را شکست بدهد. آنها میزبان هستند و از انگیزه بالایی برخوردارند تا در این مسابقات بتوانند موفق عمل کنند اما کاری به نام رقبا نداریم و در هر مسابقه تنها برای برد به زمین می‌رویم. بازیکنان ما در این بازی‌ها نشان دادند که هیچ چیزی از بازیکنان تیم‌های دیگر کم ندارند و همه یکدل هستیم تا به موفقیت برسیم و دل هواداران سپاهان و ایرانی‌ها را با موفقیت شاد کنیم. امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانیم در این بازی‌ها موفق باشیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/15/609552/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها