اسکوچیچ:

در جام جهانی به دنبال رقم زدن یک اتفاق جدید هستیم


تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر در شرایطی باید در گروه B رقابت کند که انگلیس، امریکا و آخرین تیم اروپایی (اوکراین، اسکاتلند و ولز) حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان خواهند بود. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد از پلی‌آف اروپا کدام تیم به حریفان ایران اضافه شود، به تسنیم گفت: ‌«چندان تفاوتی ندارد، چون دو تیم از سه تیم پلی‌آف، ولز و اسکاتلند هستند که در صورت صعود، شباهت به تیم ملی انگلیس دارند و امریکا هم شبیه به همین تیم‌هاست. حضور در این گروه، می‌تواند بازی‌های خوبی برای ما به دنبال داشته باشد. همه تیم ها کیفیت خوبی دارند و ما باید آنها را جدی بگیریم. با این حال به نظرم انگلیس بهترین تیم گروه ماست.»
او درخصوص امیدواری هواداران فوتبال به صعود تیم ملی از مرحله گروهی اظهار داشت: ‌«ما برای خودمان یک هدف تعیین کردیم و دقیقاً هدف‌مان همین است که صعود کنیم. اگر چنین چیزی هدف‌مان نبود، هرگز به جام جهانی نمی‌رفتیم. هر کاری که در زندگی انجام می‌دهید، پشت آن باید هدفی داشته باشید و این یک روش بسیار ساده برای زندگی کردن و فعالیت در ورزش است؛ در قطر به دنبال موفقیت بزرگی هستیم و در عین حال باید به دنبال چیزهای جدیدی باشیم. از من بپرسید که این اتفاق جدید چیست، می‌گویم که باید از این گروه صعود کنیم. برای رسیدن به این هدف به بازیکنانم باور دارم.»
اسکوچیچ درخصوص دیدار ایران با امریکا و انگلیس  که  خیلی‌ها این دیدارها را سیاسی می‌دانند، افزود: ‌«واقعاً نمی‌توانم درباره مسائل سیاسی صحبت کنم، چون فقط روی فوتبال تمرکز دارم. شما این را می‌دانید و ما پیش از این هم نشان دادیم که مقابل عراق یا بحرین (با وجود برخی مسائل سیاسی) به تنها چیزی که فکر می‌کنیم، فوتبال است. ورزش همیشه پلی برای نزدیک کردن ملت‌هاست.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/16/609558/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها