مدیرعامل پرسپولیس قولش را عملی کرد

درویش: نه به قهرمانی شک داریم و نه به کادر فنی


گروه ورزشی/ در روزهای گذشته اظهارنظرهای زیادی در خصوص احتمال تغییرات در کادر فنی پرسپولیس مطرح شد. سرخ‌ها با باخت مقابل آلومینیوم اراک جام حذفی را از دست دادند و در فاصله 6 هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر 6 امتیاز از رقیب خود استقلال برای کسب ششمین قهرمانی عقب افتاده‌اند. در این شرایط رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دیروز در گفت‌وگو با سایت این باشگاه اظهار داشت: «در شرایط کنونی و برای رسیدن به صدر جدول و موفقیت، باید دست در دست هم، به دور از حاشیه‌ها، با حمایت از کادر فنی و بازیکنان و برطرف کردن مشکلات حاشیه‌ای در آرامش و صبوری، به راه خود ادامه دهیم. پرسپولیس در حال حاضر نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد. تیم‌های بزرگ هم گاهی از نظر روحی و روانی افت می‌کنند، چرا که ماندن در شرایط قهرمانی و حفظ این وضعیت، کار آسانی نیست. پرسپولیس، بدون کوچکترین یأس و ناامیدی، این مسیر را ادامه می‌دهد و تا آخرین نفس برای به دست آوردن موفقیتی دیگر تلاش خواهد کرد.»
او در خصوص احتمال تغییرات در کادر فنی تیم این گونه صحبت کرد: «بی‌شک کادر فنی، بازیکنان و عوامل باشگاه برای موفقیت تیم و شاد کردن دل هواداران، شبانه روز تلاش می‌کنند تا ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر رقم بخورد. در این مسیر، قطعاً حاشیه‌هایی به وجود می‌آید و بوجود می‌آورند که مسیر تیم و باشگاه را تغییر دهند. عده‌ای با تفرقه بین بازیکنان، کادر فنی، مدیران و هیأت مدیره در تلاش هستند مانع موفقیت‌های پرسپولیس شوند. بعضی هم همبستگی بین هواداران و بین آنها با تیم را نشانه می‌گیرند.»
درویش بیان داشت: «در این شرایط حاشیه‌ها و اخبار نادرستی هم منتشر می‌شود که باید از دامن زدن به آنها خودداری کرد. هر روز گزینه‌ای را برای مربیگری و حضور در پست‌های مختلف مدیریتی مطرح می‌کنند تا ذهنیت اعضای تیم و باشگاه را درگیر کنند، در حالی که اصلاً صحت ندارد. به نظر می‌رسد بعضی به دنبال القای نا امیدی به هواداران هستند در حالی که ناامیدی از قهرمانی تصور دیگران است. پرسپولیس، باشگاهی است که هیچ‌کس در قبال آن نمی‌تواند جز قهرمانی فکری داشته باشد.»
مدیرعامل پرسپولیس افزود: «اسطوره‌ها و بزرگان پرسپولیس همه برای ما عزیز هستند. باید خیلی مراقب باشیم آنهایی که فضا را برای ایجاد شک و تردید در خانواده پرسپولیس و نزد هواداران مناسب می‌بینند با انتشار اخبار کذب از یک‌سو بزرگان پرسپولیس را در دنیای شایعات و فضای مجازی روبه‌روی هم قرار ندهند و از سوی دیگر باعث جناح‌بندی در صفوف هواداران نشوند.»

تشکیل کارگروه اقتصادی برای رسیدن به درآمد پایدار
در تاریخ 26 دی‌ماه سال گذشته و در زمان معارفه رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس او وعده داد که کارگروه اقتصادی در این باشگاه فعال خواهد کرد تا زیرساخت‌های اقتصادی و درآمدزا در پرسپولیس ایجاد شود. این وعده درویش در سال جدید عملی شد و کارگروه اقتصادی باشگاه پرسپولیس با حضور افراد متخصص دانشگاهی و اقتصاددانان کشور به راه افتاد. بر همین اساس اولین جلسه کارگروه اقتصادی باشگاه در هفته جاری برگزار شد و اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. اعضای این کارگروه، در زمینه قرارداد بورسی، زیرساخت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و درآمدزایی فعالیت خواهند کرد تا باشگاه پرسپولیس کمترین دغدغه را در خصوص مسائل مالی داشته باشد. رسیدن به درآمد پایدار و مرتفع شدن مشکلات مالی از اهم برنامه‌های این کارگروه است.

احتمال عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا
چند روز قبل بود که با اعلام فیفا، باشگاه پرسپولیس مبلغ 950 هزار دلار در پرونده رادوشوویچ محکوم شد و سرخ‌ها باید این مبلغ را طی 45 روز آینده بپردازند و در صورت دیرکرد در پرداخت این جریمه، باشگاه پرسپولیس با جرایم دیگری هم روبه‌رو خواهد شد. بدهی به رادوشوویچ و خطراتی که پرسپولیس را تهدید می‌کند تنها به اینجا ختم نمی‌شود چرا که صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه هم دچار مشکل خواهد شد. اگر باشگاه پرسپولیس نتواند بدهی خود به دروازه‌بان سابقش را بپردازد به احتمال فراوان پروانه مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه جهت شرکت در دوره آینده لیگ قهرمانان آسیا هم صادر نخواهد شد که این مسأله می‌تواند ضربه جبران‌ناپذیری به باشگاه پرسپولیس وارد کند. این در حالی است که سرخ‌ها فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای از دست دادند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/16/609562/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها