اخبار


مشکل خروج از کشور مربی استقلال چه بود؟

گابریل پین، مربی ایتالیایی تیم استقلال دیروز قصد داشت با توجه به فرصت تعطیلات این تیم به کشورش بازگردد و چند روزی را در کنار خانواده استراحت کند‌. با وجود این او بامداد دیروز پس از حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) متوجه شد کارت پرواز برایش صادر نشده و مجوز خروج از کشور را ندارد. البته ظاهراً مجوز خروج از کشور دستیار فرهاد مجیدی با وجود پیگیری‌های مدیران استقلال از طرف اداره گذرنامه به مسئولان فرودگاه امام خمینی ارسال نشده و این مجوز در فرودگاه ثبت نشده بود. به همین دلیل پین نتوانست به میلان پرواز کند.

استقلال از کارشناس داوری شکایت می‌‌کند

جنگ لفظی  علی خسروی، عضو کمیته داوران با سرمربی آبی‌پوشان به سطح جدیدی رسیده است. دیروز علی خسروی در صفحه اینستاگرام خود اقدام به بازنشر حمایت‌ها از خودش کرده که در این میان کم‌وبیش الفاظی هم علیه فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها دیده می‌شود. به گزارش برنا، در همین زمینه فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال اعلام کرده باشگاه استقلال از خسروی شکایت خواهد کرد و این کارشناس باید بابت توهین‌هایی که انجام داده در دادگاه پاسخگو باشد.

برنامه ادامه و زمان پایان  لیگ برتر

برنامه مسابقات هفته‌های بیست و پنجم تا سی‌ام لیگ برتر فصل ۱۴۰1-۱۴۰0 اعلام شد. براساس اعلام سازمان لیگ هفته 25 مسابقات سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با گرامیداشت عید سعید فطر آغاز می‌شود و 8 خرداد ماه هم مسابقات لیگ برتر به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت معصومه، روز دختران و آغاز دهه کرامت به پایان خواهد رسید.

شکایت آلومینیوم از داور بازی با پرسپولیس

باشگاه آلومینیوم اراک با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، رسماً نسبت به اشتباهات فاحش داوری در دیدار مقابل پرسپولیس که می‌توانست سرنوشت تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران را تغییر بدهد، اعتراض کرد. این باشگاه اعلام کرد؛ انتظار داریم کمیته‌های محترم انضباطی و داوران فدراسیون فوتبال، نسبت به اشتباهات تأثیرگذار داور دیدار با پرسپولیس، برخورد قاطعی داشته باشند و بررسی لازم برای تکرار اشتباهات داوری در مسابقات این فصل آلومینیوم را انجام بدهند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/16/609563/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها