بارسلونا – فرانکفورت، لیگ اروپا، 23:30

آلمانی‌ها به دنبال معجزه در نوکمپ


آینتراخت فرانکفورت که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی اروپا با ارائه یک بازی خوب، بارسلونا را با تساوی یک – یک متوقف کرد امشب در نوکمپ به دنبال تکمیل شگفتی‌سازی خود است.
بازی دو تیم در دویچه بانک پارک بسیار جذاب بود و موقعیت‌های زیادی مقابل دروازه‌ها خلق شد. آنسگار ناف در بازی رفت دو تیم، گلی بسیار زیبا به بارسلونا زد. بارسلونا توانست روی حرکت خوب دو بازیکن تعویضی‌اش، یعنی فرنکی دی‌یونگ و عثمان دمبله و ضربه دقیق فران تورس، گل تساوی را بزند.
تساوی مقابل فرانکفورت کمی روند خوب بارسلونا با ژاوی را متوقف کرد، اما بارسا توانست برابر لوانته با گل دقیقه 92 لوک دی‌یونگ پیروز شود تا دوباره روی دور برد بیفتد. بارسلونا 15 بازی در تمامی رقابت‌هاست که نباخته است. آنها در شش بازی اخیر حذفی خود در اروپا که در بازی رفت نباخته‌اند، تنها یک بار در بازی برگشت حذف شده‌اند.
بارسلونا پس از تساوی یک بر یک با ناپولی در مرحله پلی‌آف، چهار کلین‌شیت در خانه ثبت کرده است. آنها حالا فرصت آن را دارند که اولین برد خانگی تاریخ خود در لیگ اروپا را به دست بیاورند.
اخیراً روند هفت بازی بدون شکست فرانکفورت با شکست دو بر یک برابر فرایبورگ به پایان رسید. تیم اولیور گلاسنر البته پنج بازی پیاپی است که پیروز هم نمی‌شود و اکثر دیدارهایش با تساوی به پایان رسیده است. البته فرانکفورت در چهار بازی خارج از خانه‌اش در این فصل لیگ اروپا، سه برد داشته است.
این اولین بازی رسمی فرانکفورت در نوکمپ است و هرچند آنها 9 بازی پیاپی است که برابر تیم‌های اسپانیایی نمی‌بازند، اما بارسلونا هم در 16 بازی اخیر خانگی مقابل تیم‌های بوندس‌لیگایی، فقط دو بار شکست خورده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/17/609568/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها