اعتراض توخل: داور بعد از بازی با مربی تیم حریف می‌خندید!


چلسی در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا آستانه پیروزی بر رئال پیش رفت اما در نهایت نتوانست به نیمه‌نهایی برسد. مسابقه رفت ۲ تیم در استمفورد بریج لندن با برتری سه بر یک رئال به پایان رسیده بود اما در بازی برگشت، چلسی با سه گل پیش افتاد و اگر گلی دریافت نمی‌کرد، برنده بازی می‌شد. با وجود این رئال به بازی برگشت و ۲ گل زد که یکی در دقایق پایانی ۹۰ دقیقه به ثمر رسید و دیگری در وقت‌های اضافه وارد دروازه چلسی شد. این دو گل‌ شاگردان کارلو آنچلوتی را راهی مرحله بعد کرد. چلسی در این بازی یک گل دیگر هم زد که پس از بازبینی VAR مردود اعلام شد.
توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری پس از پایان بازی با انتقاد از داور مسابقه گفت: «زمانی که می‌خواستم بروم و از تیم داوری تشکر کنم، داور بازی با مربی حریف لبخند می‌زد و می‌خندید. فکر می‌کنم بعد از سوت پایان بازی زمان نادرستی برای کاری بود که داور انجام داد. یک تیم ۱۲۶ دقیقه تمام تلاش خود را می‌کند و وقتی می‌روی داور را ببینی متوجه می‌شوی او دارد با مربی دیگر لبخند می‌زند و می‌خندد، واقعاً زمان بدی برای این کار بود. من این را به خود داور بازی هم گفتم. در هر صورت هر چند از این رفتار داور ناراحت هستم ولی به تیم خودم تبریک می‌گویم که جانانه برابر یکی از بهترین تیم‌های اروپا بازی کردند و هر چه در توان داشتند نشان دادند.»
توخل همچنین از اینکه مارسینیاک داور بازی هنگام گل مارکوس آلونسو خودش مانیتور VAR را بررسی نکرد ناراحت بود. گلی که مارکوس الونسو برای چلسی به ثمر رساند بعد از بازبینی توسط VAR به دلیل خطای هند مردود اعلام شد. توخل در این زمینه گفت: «من صحنه گل را ندیدم، اما بسیار ناراحت هستم که داور خودش نرفت که صحنه را بررسی کند. داور اول باید رئیس زمین باقی بماند و تصمیمات را به کسی ندهد که روی صندلی نشسته است. من به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم و فکر می‌کنم شایسته صعود بودیم اما شانس با ما همراه نبود. هیچ پشیمانی وجود ندارد. این باخت‌ها از انواع شکست‌هایی است که شما می‌توانید به عنوان یک ورزشکار با افتخار آن را قبول کنید. انتظارات در چلسی بسیار زیاد است و بازیکنان امشب برابر رئال مادرید نشان دادند چه توانایی زیادی دارند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/17/609571/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها