سوژه


حمایت خواهر رونالدو از برادرش مقابل انتقادها

بعد از اتفاق عجیبی که کریستیانو رونالدو رقم زد و گوشی آیفون را از دست یک نوجوان مبتلا به اوتیسم گرفت و به زمین پرتاب کرد، خواهر بزرگ کریستیانو، مقابل انتقادهایی که از کریستیانو شده به حمایت از او در شبکه اجتماعی پرداخت. الما آویرو با دفاع از رونالدو تأکید کرد که او در این مرحله از حرفه خود نیازی به اثبات چیزی به کسی ندارد. الما که هنوز در جزیره مادری این فوتبالیست در مادیرا زندگی می‌کند و عادت دارد به همراه خواهر دیگرش کاتیا و مادرشان دولورس از کریستیانو حمایت کند، در کنار عکس سلفی خودش و رونالدو در اینستاگرامش نوشت: «عشق بزرگ و بی‌نقص من. زیباترین انسانی که در دنیا می‌شناسم. همه خانواده من نمونه عشق و احترام هستند. نوری که فقط کسانی را که در تاریکی زندگی می‌کنند آزار می‌دهد.»
او در ادامه نوشته مردم در مورد دیگران صحبت کنند زیرا زندگی‌ خودشان «غم‌انگیز» است و سپس افزوده: «برادر عزیزم، لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنی و تو پاسخ دادی تا دهان همه را ببندی. خیلی دوستت دارم.» کریستیانو ساعاتی پس از وقوع این اتفاق در اینستاگرام خود عذرخواهی کرد و پسربچه را به تماشای یک مسابقه در اولدترافورد دعوت کرد. اما مادر پسر مبتلا به اوتیسم گفت که پسرش دیگر تمایلی به حضور در ورزشگاه ندارد. او همچنین گفت رونالدو هیچ تماسی با آنها نداشته و فقط در شبکه‌های اجتماعی از افکار عمومی عذرخواهی کرده است.

حذف زودهنگام جوکوویچ از رقابت‌های تنیس مونت‌کارلو

پرونده رقابت‌های تنیس مسترز مونت‌کارلو برای نواک جوکوویچ خیلی زود بسته شد. ستاره صرب که بعد از بیش از یک ماه غیبت به خاطر نزدن واکسن کرونا در میادین حضور پیدا می‌کرد، در دور دوم مسابقات تنیس مسترز مونت‌کارلو به مصاف آلخاندرو داویدوویچ از اسپانیا رفت و این بازی را در سه ست با نتیجه 2 بر یک باخت و از صعود بازماند. مرد شماره یک تنیس جهان، ست اول را با نتیجه 6 بر 3 باخت، ست دوم را 7 بر 6 برد و سومین ست را با اختلافی عجیب و با نتیجه 6 بر یک باخت. این بازی که روی زمین‌های رسی برگزار شد 2 ساعت و 54 دقیقه به طول انجامید. این شکست در حالی در کارنامه دارنده 20 قهرمانی گرنداسلم‌ها به ثبت رسید که او در دور قبلی این مسابقات قرعه استراحت داشت. نوله از ابتدای سال 2022 تاکنون فقط در دو تورنمنت شرکت کرده است که اولی رقابت‌های تنیس آزاد دوبی بود که در مرحله یک چهارم نهایی آن مغلوب جیری وسلی از جمهوری چک شد.
در سمت مقابل اما آلخاندرو داویدوویچ راهی دور سوم شد، جایی که باید با گوفین یا اوانز روبه‌رو شود. داویدوویچ اگر به پیشروی‌اش ادامه دهد، در مرحله یک چهارم نهایی باید یک دربی اسپانیایی را برابر هموطن کارلوس آلکاراس برگزار کند.
جوکوویچ پس از ناکامی در تقدیم کردن پیروزی به اعضای خانواده‌اش که در سکوها حضور داشتند، گفت: «بدنم خالی کرد. دچار ضعف شدم و دیگر رمق نداشتم روی پاهایم بایستم. من دست از تلاش نمی‌کشم. به کارم ادامه می‌دهم و امیدوارم که بموقع برای رقابت‌های رولان گاروس آماده شوم. قهرمانی در آنجا بزرگ‌ترین هدف در فصل مسابقات روی زمین‌های رسی است، البته من هرگز این فصل از مسابقات را خوب شروع نکرده‌ام.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7886/17/609572/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها