تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد


 موتورسواران تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس با ورود به خاک کشورمان از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری ایران بازدید ‌خواهند کرد.
به گزارش «ایران»، گردشگران شرکت‌کننده در این تور ٢٠ نفر از کشورهای فرانسه، سوئیس و هلند هستند که با ١٦ دستگاه موتورسیکلت سنگین و ٣ دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز نموده و روز جمعه 2 اردیبهشت 1401 از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.
این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران‌هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشورمان با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، کشورمان را به‌عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده‌اند تا سفیر امنیت، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشند.
 این گردشگران موتورسوار طی ٢١ روز حضور در ایران با عبور از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد.
در ادامه به‌مدت ٤ روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر در مسیر بازگشت از شهرهای اصفهان، اراک، قزوین و گیلان عبور و ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7894/17/610866/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها