اخبار


خلیل‌زاده تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران ندارد

با اتمام مسابقات لیگ ستارگان قطر، خبرهای مختلفی درباره قطع یا ادامه همکاری الریان با شجاع خلیل‌زاده در رسانه‌های ایرانی و قطری منتشر و به این موضوع هم اشاره شد که خلیل‌زاده با تیم قطری قرارداد ندارد و بازیکن آزاد است. به گزارش تسنیم، خلیل‌زاده یک فصل دیگر با الریان قرارداد دارد و احتمال بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران ضعیف است، مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ دهد.

پرسپولیس به دنبال مجوز برای برداشت پول سهام

باشگاه پرسپولیس روند اداری برای دریافت مجوز سازمان ثبت را برای دسترسی به درآمد حاصله از محل پذیره‌نویسی سهام طی خواهد کرد. به گزارش فارس، بنابر اعلام علی عطایی معاون مالی اداری باشگاه، پرسپولیس در حال انجام مقدمات کار برای دریافت مجوز سازمان ثبت است و پیش‌بینی می‌شود این فرایند تا چند روز آینده سپری شود تا باشگاه به منابع مالی خود از محل پذیره نویسی سهام دست پیدا کند.

سهمیه لیگ قهرمانان ایران 3+1 شد

سایت «فوتی رنکینگ» جدیدترین رده‌بندی فوتبال باشگاهی آسیا را اعلام کرد که بر این اساس کشورمان با صعودی یک پله‌ای دوباره به جایگاه چهارم آسیا بازگشت. در رده‌بندی ماه گذشته فوتبال ازبکستان جایگاه ایران را در منطقه غرب آسیا گرفته و سهمیه ایران را به 2+2 کاهش داده بود اما در رده‌بندی جدید، فوتبال ایران با کسب 59.614 امتیاز بالاتر از کشور ازبکستان 57.991 امتیازی قرار گرفت. این تغییر به دلیل پیروزی فولاد و سپاهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و صعود شاگردان نکونام است. در طرف مقابل هم حذف نماینده‌های ازبکستان، می‌تواند باعث افزایش فاصله دوکشور شده و سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2025–2024 به‌ صورت 3 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم شده باشد. در این رده‌بندی سهمیه عربستان با حضور در رده اول (3+1) است و ژاپن، کره جنوبی و ایران هم در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند و سهمیه (3+1) را به خود اختصاص داده‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7894/20/610928/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها