سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

نصب صندلی در مسیر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی/  آقای سلیمان بلغار:  پیاده‌روی زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برای افراد مسن و معلول و بدون ویلچر با توجه به مسافت زیاد و عدم تردد خودرو به حرم مطهر و پر پیچ و خم بودن و بالا و پایین بودن مسیر طاقت‌فرسا است خواهشمندم برای رعایت حال این عزیزان در مسیر صندلی نصب کنند.
جوابگو نبودن سازمان تعزیرات نوشهر/  آقای جرجانی از نوشهر: سازمان تعزیرات نوشهر  جوابگوی شهروندان نیست. در ساعت های مختلف تماس گرفتم و جوابگو نبودند. حتی در ساعات اولیه صبح حدود ساعت ۵ تماس گرفتم خط آنها اشغال بوده؛ آیا در چنین  ساعتی کارمندان آن سازمان در محل کار خود حضور دارند؟ ما اگر تماس می‌گیریم می‌خواهیم در خصوص بازار مصرفی مردم اطلاع‌رسانی کنیم. لطفاً رسیدگی
فرمایید.
سهام عدالت محرومین/  آقای فردین پور از جلفا :از دولت محترم سیزدهم تقاضا داریم درباره سهام عدالت محرومان  جهت استفاده وارثین اقدام لازم کنند.
کنتور آب جداگانه برای هر واحد مسکونی/ آقای محمد شریفی نیا از همدان: از شرکت آب و فاضلاب تقاضا داریم که برای هر واحد مسکونی یک کنتور آب در نظر بگیرند چون کنتورهای قدیمی خراب شده و باعث اجحاف در حق ساکنین آپارتمان ها می‌شود.
تشکر از عوامل راهنمایی و رانندگی / یک شهروند از تهران: در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان به ویژه مراسم شب‌های قدر کارکنان  نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی زحمت‌های زیادی برای ایجاد نظم در خیابان‌ها  و محل‌های برگزاری مراسم‌ کشیدند و همین امر موجب شد  این افراد خود نتوانند در این مراسم شرکت کنند.  از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم. ان‌شاء الله خداوند اجر آنها را بدهد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7894/1/611002/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها