سوژه


برد شماره 1000 برای جوکوویچ

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در ۳۴ سالگی به رکورد هزار پیروزی در دنیای تنیس رسید. ستاره صربستانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس حرفه‌ای(ATP) در رم، کسپر رود از نروژ را شکست داد و به رکورد هزار پیروزی رسید. این دیدار با نتیجه‌های ۶ بر ۴ و ۶ بر ۳ به نفع جوکوویچ به پایان رسید. جوکوویچ هزارمین برد دوران حرفه‌ای خود را در حالی به دست آورد که تنها ۲۰۳ باخت داشته است. این تنیسور صربستانی پنجمین تنیسور تاریخ شد که مرز ۱۰۰۰ برد در تنیس را شکست. در صدر این جدول، بیشترین برد متعلق به جیمی کانرز امریکایی است که ۱۲۷۴ برد دارد و پس از او راجر فدرر سوئیسی با ۱۲۵۱ برد در رده دوم است، ایوان لندل از چک با ۱۰۶۸ برد سوم است و رافائل نادال با ۱۰۵۰ برد جلوتر از نواک جوکوویچ قرار دارند.

پیام احساسی هالند در آخرین بازی با دورتموند

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند بعد از آخرین بازی خود با پیراهن این تیم، پیامی احساسی را خطاب به هواداران زردهای فوتبال آلمان منتشر کرد. هالند آخرین بار با پیراهن دورتموند برابر هرتابرلین به میدان رفت. او بعد از بازی پیام خداحافظی خود را منتشر کرد و نوشت: «پوشیدن پیراهن دورتموند افتخار بزرگی برای من بود. لحظات فراموش نشدنی را در دورتموند تجربه کردم. با مردمی خاص در ارتباط بودم، بویژه هواداران که همواره از من و تیم حمایت کردند.» این بازیکن که آمار گلزنی فوق‌العاده‌ای را در دورتموند به نام خود ثبت کرد و 86 گل در 88 بازی برای این تیم به ثمر رساند از فصل آینده در منچسترسیتی بازی خواهد کرد. هالند ادامه داد: «پیراهن زرد رنگ دورتموند برای من هیجان‌انگیز بود. من هیچ وقت این تیم را فراموش نمی‌کنم. دیوار زرد طرفداران در ورزشگاه واقعاً باورنکردنی است و چیزی است که حداقل یک بار در زندگی خود باید شاهد آن باشید. هیچ یک از اینها را هرگز فراموش نمی‌کنم!»

رئیس بایرن ادعای لواندوفسکی را رد کرد

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تأکید دارد که بهترین گلزن این تیم فصل آینده هم برای باواریایی‌ها بازی خواهد کرد.روبرت لواندوفسکی که این روزها شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است، در پی تساوی 2-2 بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ در هفته پایانی فصل 22-2021 بوندس‌لیگا گفت: «به احتمال زیاد این آخرین بازی من برای بایرن مونیخ است. می‌توانم تأیید کنم که با حسن سلیحمیدزیچ (مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ) صحبت کردم و به او اطلاع دادم که تصمیمم را گرفته‌ام و قراردادم را با بایرن تمدید نخواهم کرد.» اما هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در واکنش به اظهارات شب گذشته مهاجم لهستانی‌شان گفت: «لواندوفسکی تا تاریخ 30 ژوئن 2023 با بایرن قرارداد دارد و تا آن زمان برای ما بازی خواهد کرد. وقتی قراردادی امضا می‌کنید، هر دو طرف می‌دانند که چه مفادی در آن وجود دارد. ما نمی‌توانیم از اجبار کسی برای اجرای قرارداد صحبت کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7908/21/613008/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها