افزایش نیم درصدی ارزش سهام عدالت



گروه اقتصادی/روز دوشنبه 26اردیبهشت 1401، همزمان با رشد قیمت‌ها در اکثر نمادهای موجود در بازار، سهام عدالت که در بر دارنده مجموعه‌ای از سهام بورسی و فرابورسی است با افزایش قیمت حدود 0.5درصدی روبه‌رو شد. در این روز ارزش سهام یک میلیون تومانی 27میلیون و 744هزارتومان وارزش سهام 532هزارتومانی 14میلیون و 729هزارتومان بود. همچنین ارزش سهام 429هزارتومانی نیز به 13میلیون و 653هزارتومان رسید.

واگذاری سهام عدالت به 6دهک جامانده
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه طبق تکالیف قانون بودجه برای دولت در سال‌جاری قرار است بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان به جزسهام عدالت واگذار شود بیان داشت: سازمان خصوصی‌سازی مکلف است تا به 6 دهک جامانده، سهام عدالت منتقل کند، اما در ارائه سهام به جاماندگان سهام عدالت، سقفی در نظرگرفته نشده است.

واریز سود سهام عدالت بیش از 2میلیون نفر با ثبت‌نام در سامانه سجام امکان‌پذیر می‌شود
معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه (سمات) در یک برنامه تلویزیونی در خصوص آن دسته از کسانی که سود سهام عدالت را دریافت نکردند گفت: بیش از دو میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت به‌دلیل نداشتن شماره شبای معتبر سود سهام عدالت را دریافت نکردند که این افراد باید به سامانه سجام مراجعه کرده، ثبت‌نام و اطلاعات خود را وارد کنند تا سود سهام عدالت‌شان واریز شود.وی افزود: در صورت عدم توانایی جاماندگان برای ثبت‌نام در سامانه سجام، این افراد می‌توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه و با تکمیل اطلاعات خود از سود سهام عدالت بهره‌مند شوند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7909/10/613100/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها