عرضه اولیه


در جریان عرضه اولیه «ددنا» اتفاق افتاد
افزایش تعداد شرکت کنندگان در فرایند عرضه اولیه

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، امروز 5 درصد از کل سهام شرکت داروسازی دانا معادل 120 میلیون سهم این شرکت در بازار اول فرابورس روی میز فروش رفت. در جریان ثبت سفارش‌های انجام شده برای خرید سهام این شرکت بیش از 258 میلیون سهم از طرف  یک میلون و 661 هزار و 607 کد معاملاتی ثبت سفارش صورت گرفت. به این ترتیب به هرکد 72 سهم (حدود 203 هزار تومان) تعلق گرفت.
با توجه به مشارکت یک میلیون و 580 هزار و 123 کد معاملاتی در عرضه اولیه، مشخص می‌‌شود که تعداد مشارکت کنندگان به تعداد 81 هزار و 484 کد، افزایش یافته است.
نماد معاملاتی این شرکت  داروسازی در روز معاملاتی آینده باقیمت 28 هزار و 121 ریال بازگشایی خواهد شد. همچنین خریداران عرضه اولیه «دانا» به تعداد سهام اختصاص داده‌شده در روز عرضه اولیه، دارای اختیار فروش تبعی این سهام خواهند بود.

عرضه اولیه «سابیک» بزودی در بورس انجام خواهد شد

مدیر عملیات بازار نقد شرکت بورس اوراق بهادار تهران با انتشار اطلاعیه ای از عرضه اولیه 12 درصد از سهام «سابیک» در آخرین چهارشنبه اردیبهشت ماه خبر داد.
براساس اطلاعیه منتشر شده 355 میلیون و 116 هزار و 130 سهم از سهام این شرکت با قیمت مبنای 11 هزار و 140 ریال عرضه خواهد شد .
 دامنه قیمت اعلام شده 10 هزار و 3 ریال تا 12 هزار و 250 ریال است.
حداکثر سهمیه هر کد معاملاتی 300 سهم بوده که به روش ثبت سفارش در بازار دوم معاملات بورس عرضه می شود.
همچنین متعهدین  خرید، دو شرکت تأمین سرمایه امین و لوتوس هستند و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تأمین به عنوان بازارگردانی معرفی شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7909/10/613101/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها