خبر در خبر


ایرنا ـ «حسن اکبری» معاون محیط‌ زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌‌زیست کشور بر ضرورت بهبود و ارتقای شاخص‌ها و ظرفیت‌های زیست‌محیطی منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم تأکید کرد.
ایسنا- «سیدمحمدمهدی میرزایی قمی» مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: توانایی تعیین کانون‌های ریزگرد و پیش‌بینی توده‌های ریزگرد و غلظت ذرات معلق حاصل از آنها در هوای شهر تهران را داریم و ورود اولین توده‌های ریزگرد از سوی مرزهای غربی کشور را شناسایی کردیم.
مهر- «مصطفی مرزبان» مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز و تشکیل پرونده ۲۰ اثر منقول، غیرمنقول، ناملموس و طبیعی از استان مرکزی به ثبت ملی رسیده است.
مهر-«زهره موسوی» معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان مرکزی گفت: تالاب میقان سالانه میزبان ۲۰ هزار پرنده مهاجر در ۵۳ گونه زیستی است.
ایرنا- «مهدی ایزدی» سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برنامه‌ریزی برای برگزاری ۲۸ برنامه مرتبط با موزه‌ها و بافت‌ها و اماکن تاریخی مازندران در هفته میراث فرهنگی خبر داد که یکی از آنها رونمایی از اسناد تاریخی و دستنوشته‌های نیما یوشیج در زادگاهش روستای «یوش» شهرستان نور است.
ایسنا- «پرویز قندالی نژاد» مدیر باغ وحش ارم ضمن اشاره به آخرین وضعیت «بریو» -ببرنر - در این باغ وحش گفت: این ببر «بنگال» است که‌ نژاد خیلی خوبی محسوب می‌شود بنابراین باید یک ماده ببر مناسب برای آن بیاوریم.
مهر- «علیرضا زاکانی» شهردار تهران با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران دیدار و گفت‌وگو کرد و قول مساعد برای بهسازی و بازسازی هتل لاله تهران داد.
ایسنا- «صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رعد و برق و وزش باد شدید و انتقال توده گرد و خاک تشکیل شده روی عراق و سوریه به ایران خبر داد.
ایسنا- «اعلم سمیعی» کارشناس گردشگری گفت: زمانی که بدون آمادگی زیرساخت‌های فرهنگی، مقاصد گردشگری معرفی شود، با تخریب مقاصد یا فرهنگ میزبان که حاصل معرفی بدون زیرساخت است، روبه‌رو خواهیم شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7909/17/613126/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها