شهادت مأمور پلیس از سوی قاچاقچیان


گروه حوادث: قاچاقچیان سوخت برای فرار از دست پلیس یکی از مأموران را با خودرو زیر گرفته و به شهادت رساندند.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات درگیری یکشنبه شب با قاچاقچیان در بندرعباس، گفت: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس یکشنبه شب در پی کار اطلاعاتی از انتقال سوخت قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیون تانکر مطلع شدند و ضمن هماهنگی و دریافت حکم مأموریت به محور ایسین از توابع شهرستان بندرعباس رفته و کامیون مورد نظر را در منطقه پاتل مشاهده کردند سپس با استفاده از علائم هشداردهنده پلیسی از قبیل چراغ گردان و تابلو ایست با معرفی هویت پلیسی خود و ارائه کارت شناسایی، خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: پس از بررسی بارنامه مشخص شد بارنامه جعلی بوده و راننده اقرار کرد محموله سوخت را از اصفهان به مقصد روستای گچین بارگیری کرده و قصد فروش به قاچاقچیان را داشته است اما حین انتقال خودرو به یگان انتظامی، راننده در مسیر انتقال چندین مرحله اقدام به خاموش کردن خودرو کرد و در نهایت ضمن سرپیچی از دستور مأموران با فاصله ۶ متری از جاده اصلی در شانه خاکی توقف و از ادامه مسیر خودداری کرد.
این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در همین حین یک دستگاه خودروی پژو پارس که سرنشینانش خودروی حامل سوخت را اسکورت می‌کردند به قصد جلوگیری از انتقال خودرو،  خلاف جهت و به عمد با سرعت زیاد به سمت مأموران حمله‌ور شده و ابتدا با یکی از آنان برخورد کرد و سپس با زیر گرفتن یکی دیگر از مأموران حاضر به هویت استواریکم رضا احترامی به شهادت این مأمور جان برکف انتظامی منجر شد.
سردار جعفری اظهار کرد: راننده خودروی پژو پارس به هویت دانیال که فرزند راننده کامیون تانکر حامل سوخت بود از ناحیه هر دو پا مورد اصابت گلوله  قرار گرفت و  پس از دستگیری به بیمارستان صاحب‌الزمان بندرعباس منتقل شد. در این عملیات۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7909/19/613130/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها