هلاکت عامل شهادت فرمانده ایست و بازرسی


گروه حوادث / یکی از عاملان شهادت فرمانده ایست و بازرســی شــهید چغــازردی شهرستان میناب در جریان درگیری با تکاوران پلیس شهرستان‌های میناب و رودان، به هلاکت رسید. به گزارش خبرنــگار حــوادث «ایــران»، ســـردارغلامـــرضا جعفـــری فرمانـــده انتظامـــی اســــتان هرمزگان در تشریح این خبر گفت:  مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر میناب با رصد عناصر اصلی قاچاق مواد‌مخدر از تصمیم اشرار و قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد‌مخدر به صورت مسلحانه از جنوب استان کرمان به سمت میناب مطلع شدند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در ادامه مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان رودان حین کنترل خودروهای عبوری واقع در محور هشتبندی- میناب خودروی پژو پارس این باند را شناسایی کردند. پس از آن مأموران بلافاصله دستور ایست دادند اما راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند، بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن داشتند و با توجه به تنگ شدن عرصه اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت مأموران کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری که به مدت یک ساعت بین مأموران و اشرار مسلح حامل موادمخدر به طول انجامید، سرانجام تکاوران پلیس موفق شدند یک نفر از اشرار مسلح را که از عاملین شهادت شهید «فراجا» حجت‌الله دشتبانی بوده به هلاکت رسانده و یک دستگاه خودروی پژو پارس را متوقف کنند. در بازرسی از خودرو و محل زمینگیر شدن قاچاقچیان مقدار ۲۰۰کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و تعدادی خشاب و فشنگ جنگی کشف شد. سایر عناصر این باند که متواری شدند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی برای دستگیری آنان ادامه دارد.
سرگرد حجت‌الله دشتبانی فرمانده ایستگاه بازرسی چغازردی میناب  بود که  19تیر سال 98 طی درگیری با قاچاقچیان مسلح موادمخدر به شهادت رسید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7909/19/613137/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها