با رشوه‌های سنگین پسرم را استقلالی کردم!

مهدی‌زاده: مجیدی شبیه حجازی و پورحیدری است


فائزه زمانی/ قهرمان استقلالی کاراته جهان جام بیست و یکم را حق استقلال می‌‌داند. امیر مهدی‌زاده ملی‌پوش پرسابقه کاراته با ویترین درخشانی از افتخارات، هوادار دو آتیشه استقلال است تا جایی که بعد از 9 سال حسابی کامش با این قهرمانی شیرین شده است. مهدی‌زاده که خانواده‌ای پرسپولیسی دارد حالا در تلاش است پسر کوچکش را هم مثل خود استقلالی کند. او در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران» معتقد است قهرمانی لیگ برتر حق استقلال بوده است: «تیم استقلال اول فصل خیلی خوب بسته شد. بازیکنان مدنظر مجیدی جذب شد و آجورلو بخوبی تیم را مدیریت و حاشیه را از تیم استقلال دور کرد. استقلال امسال به معنای واقعی تیم بود جوری که حتی رقبا هم قبول داشتند که امسال قهرمانی حق این تیم است.»
مهدی‌زاده رمز موفقیت استقلال در این فصل را یکدلی می‌‌داند: «تیم استقلال هیچ وقت روی بازیکن خاصی نچرخیده و تیمی جلو رفته است. بازیکنان امسال همدل بودند و همگی  از نیمکت تا بازیکنان اصلی دست به دست هم دادند و دلیل اصلی قهرمانی هم همین یکدلی بود.»
قهرمان کاراته جهان درباره فرهاد مجیدی می‌‌گوید: «فرهاد مجیدی انسانی باشخصیت و محبوب است، خودم به شخصه طرفدارش بوده و دوستش دارم. جدا از مسائل فوتبالی او شبیه مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری است  و امسال کاری کرد که حق به حقدار رسید.» مهدی‌زاده در حالی استقلالی است که همسر و پسرش پرسپولیسی‌اند: «همسرم که پرسپولیسی بوده و نمی‌شود کاری کرد، پسرم هم به خاطر مادرش پرسپولیسی است اما جدیداً با رشوه‌های سنگین توانسته‌ام استقلالی‌اش کنم (با خنده) البته بعید نمی‌دانم که به خاطر مادرش دوباره پرسپولیسی شود.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7909/21/613148/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها