اخبار


پاکدل: هندبال بودجه 40 میلیاردی می‌‌خواهد

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال سال 1401 را سال شلوغی برای این فدراسیون می‌‌داند. سالی که همه تیم‌های ملی سالنی و ساحلی‌اش جهانی شده‌اند. به‌ویژه تیم ملی مردان که با سرمربی مونته نگرویی در قهرمانی جهان شرکت می‌‌کند. او می‌‌گوید: «مسابقات جهانی ۲۰۲۳ دومین حضور هندبال ایران در این رقابت‌هاست که به همراه وسلین با برنامه‌ای متفاوت در آن شرکت می‌‌کنیم. قرارداد وسلین تا پایان قهرمانی جهان است و به شرط توافق تمدید می‌‌شود. به خاطر شرایط خاص در ایران، قراردادش ۱۰ ماهه است در حالی که قبلاً ۶ ماهه بود. امیدواریم شرایط طوری پیش برود که تمدید شود.»

ویسی جایگزین اسلامی شد

کادر فنی تیم بسکتبال جوانان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا تغییر کرد. در حالی که جوانان کشورمان باید مردادماه در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران شرکت کنند، فدراسیون در تصمیمی عجیب و به یک‌باره سرمربی این تیم را تغییر داد و سیامک ویسی را جایگزین محمدرضا اسلامی کرد. قرار است یک کمک‌مربی ایرانی و خارجی در کنار ویسی حضور پیدا کنند. اردوی ملی‌پوشان یکی دو روز دیگر در تهران آغاز شود.

تیم ملی جودو به روسیه دعوت شد

تیم ملی جودو با دعوت فدراسیون روسیه برای حضور در تورنمنت چندجانبه راهی این کشور می‌‌شود. تیم ملی جودو بزرگسالان ایران ۲۴ خردادماه در اوزان منفی 66 کیلوگرم ،منفی 73 کیلوگرم ،منفی 81 کیلوگرم، منفی 90 کیلوگرم ومثبت 90 کیلوگرم  به سن‌پترزبورگ اعزام می‌‌شود تا در بخش انفرادی و تیمی روزهای ۲۵ تا ۲۸ خردادماه در این مسابقات حضور پیدا کند. علاوه بر ایران تیم‌های ملی روسیه و صربستان در این تورنمنت شرکت  خواهند کرد.

انتخابی تیم ملی کاراته به تعویق افتاد

مصدومیت صالح اباذری و سینا جلیلیان دو ملی‌پوش تیم ملی کاراته، انتخابی تیم ملی را به تعویق انداخت. قبل از این قرار بود این مسابقات 7 و 8 خرداد برای مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی به مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود. حالا با تصمیم کادر فنی  انتخابی جدید اواخر خردادماه با حضور چهار نفر برتر اوزان 60-، 67-، 84- و 84+ کیلوگرم و 5 نفر برتر وزن 75- کیلوگرم برگزار و در پایان دو نفر برتر هر وزن انتخاب می‌‌شوند تا با صلاحدید کادر فنی دو تیم به مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا اعزام شوند.

ستاره کوبایی والیبال جهان به ایران آمد

 روبرت لندی سیمون، مدافع کوبایی تیم والیبال شهداب یزد وارد تهران شد. بهترین دفاع وسط  دنیا که برای رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های والیبال آسیا با تیم شهداب یزد قرارداد بسته، با تأخیر یک روزه، بامداد دیروز با ورود به تهران به ترکیب تیم والیبال شهداب یزد اضافه شد. شهداب یزد با جذب دونووان ژاورونوک، دریافت کننده قدرتی اهل جمهوری چک و جان گوردون پرین ملی‌پوش کانادا و سیمون، امیدوار است به فینال باشگاه‌های آسیا صعود کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7909/21/613152/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها