سوژه


بوستون و دالاس فینال هایNBA را تکمیل کردند

تکلیف دو فینالیست دیگر کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ بسکتبال امریکا نیز روشن شد و تیم‌های دالاس و بوستون با پیروزی مقابل حریفان به دیدارهای نهایی NBA راه یافتند. تیم دالاس موریکس در هفتمین بازی نیمه‌نهایی کنفرانس غرب، میهمان فینیکس سانز بود و توانست با ثبت نتیجه 123 بر 90، شکست سنگینی را به حریف خود تحمیل کند. به این ترتیب دالاس در فینال کنفرانس غرب با گلدن استیت روبه‌رو خواهد شد. در کنفرانس شرق نیز بازی هفتم نیمه‌نهایی در بوستون بین دو تیم بوستون سلتیکس و میلواکی باکس برگزار شد که در نهایت تیم میزبان با برتری 109 بر 81 مجوز حضور در فینال را به‌دست آورد. حریف بوستون در فینال کنفرانس شرق تیم میامی هیت خواهد بود.

خداحافظی اشکبار سوارز با اتلتیکو

لوییس سوارز خداحافظی اشکباری با طرفداران اتلتیکومادرید داشت. اتلتیکو در آخرین دیدار خانگی خود در این فصل، مقابل سویا به تساوی 1-1 رسید. اتلتیکو در حالی پا به میدان گذاشت که سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود و سویا هم با این امتیاز به لیگ قهرمانان راه یافت. اما همه خبرها پیرامون سوارز بود، چرا که اتلتیکو اعلام کرده بود که این بازیکن در پایان فصل از جمع آنها جدا می‌شود. اتلتیکو در فصل 22-2021 با 21 گل سوارز قهرمان لیگ شد اما او در این فصل خیلی خوب کار نکرد و به همین دلیل قراردادش تمدید نشد. دیگو سیمئونه، سوارز را در دقیقه 65 تعویض کرد و تماشاگران در مادرید او را بشدت تشویق کردند. این بازیکن 35ساله در هفته‌های آینده درباره آینده تصمیم خواهد گرفت و شاید هم به اروگوئه برگردد.

واکنش تن هاخ به ماجرای همکاری‌اش با رونالدو

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، به شایعاتی که در مورد عدم تمایل او به همکاری با کریستیانو رونالدو مطرح شده بود واکنش نشان داد. پس از انتخاب تن هاخ به عنوان مربی جدید یونایتد، بسیاری از منابع انگلیسی مدعی شدند که این مربی هلندی علاقه‌ای به همکاری با کریستیانو رونالدو ندارد. تن هاخ هلندی اما در گفت‌و‌گو با روزنامه هلندی تلگراف در این مورد حرف زد: «رونالدو یک بازیکن بزرگ است، مثل یک هیولا و این به خاطر ویژگی‌هایی است که نشان داده و معتقدم او هنوز هم بازیکنی بسیار جاه‌طلب است.» تن‌هاخ همچنین به شایعاتی که درباره احتمال جدایی این ستاره پرتغالی از یونایتد منتشر شده اشاره کرد و گفت: «البته که من دوست دارم او را در تیمم نگه دارم. او امسال اهمیت بسیار زیادی برای منچستریونایتد داشت و می‌تواند آماری درخشان را از خودش به جای بگذارد.»

گواردیولا: به بازیکنانم گفتم ناراحت نباشید

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از تساوی تیمش مقابل وستهم از اینکه سیتی توانست شکست 2-0 را با تساوی 2-2 عوض کند، راضی بود. او بعد از این بازی گفت: «امتیاز بزرگی که ما داریم این است که در خانه بازی می‌کنیم و سرنوشت در دستان ماست. لازم نیست جز خودمان به چیز دیگری نگاه کنیم. فقط باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا قهرمان شویم. به بازیکنان گفتم ناراحت نباشید زیرا ما عملکرد واقعاً خوبی ارائه دادیم. هر دو تیم بسیار خوب بودند و می‌توان گفت نتیجه عادلانه بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7909/21/613153/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها