سوژه


فینال کنفرانس شرق NBA
میامی باخت را جبران کرد
سومین بازی از فینال کنفرانس شرق رقابت‌های لیگ بسکتبال ملی امریکا با پیروزی تیم میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس به پایان رسید تا صدرنشین جدول این کنفراس در مرحله گروهی از تیم دوم جدول پیش بیفتد. میامی هیت که در بازی دوم خانگی‌اش به بوستونی‌ها باخته بود، این باخت را در بازی سوم، اولین بازی دو تیم در خانه سلتیکس جبران و با نتیجه 109 به 103 بر حریف خود غلبه کرد. میامی در حال این بازی را برد که از نظر آماری تیم بوستون سلتیکس وضعیت بهتری داشت. بوستونی‌ها 48.6 درصد از 70 پرتاب کوتاه و 37.5 درصد از 32 پرتاب سه امتیازی‌شان را داخل سبد انداختند. این آمارها برای میامی هیت، 43 پرتاب موفق از 92 پرتاب کوتاه (46.7 درصد) و 11 پرتاب موفق از 33 پرتاب سه امتیازی (33.3 درصد) بود.
 
قهرمانی دراماتیک لایپزیگ در جام حذفی آلمان
تدسکو: برای درک این اتفاقات زمان می‌خواهیم!
دومنیکو تدسکو، سرمربی لایپزیش، از قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی آلمان بسیار ابراز خوشحالی کرد. لایپزیش شنبه شب در دیدار فینال جام حذفی آلمان برابر فرایبورگ قرار گرفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه این بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز و قهرمان این رقابت‌ها باشد و این لایپزیش بود که موفق شد با نتیجه 2-4 در این ضربات به پیروزی برسد. این قهرمانی اولین جام در تاریخ باشگاه لایپزیش به حساب می‌آمد و به همین دلیل از اهمیت بسیار خاص و ویژه‌ای برای آنها برخوردار بود. تدسکو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «ما چند روز زمان نیاز داریم تا تمامی اتفاقاتی را که افتاد، درک کنیم. این بازی برای ما پر از احساسات بود. 
​​​​​​​
پیشنهاد رسمی بارسلونا برای خرید لواندوفسکی
باشگاه بارسلونا اولین پیشنهاد خود را برای جذب روبرت لواندوفسکی ارائه کرده است. ظاهراً این باشگاه پیشنهادی به ارزش 32 میلیون یورو برای جذب ستاره لهستانی به بایرن مونیخ ارسال کرده است. لواندوفسکی تصمیم قطعی خود را گرفته و قصد دارد فصل بعد چالشی جدید را خارج از بایرن تجربه کند. مقصد مدنظر او نیز بارسلوناست و پس از صحبت با ژاوی هرناندز، متقاعد شده که در بارسا می‌‌تواند به موفقیت‌هایش ادامه دهد. او منتظر تصمیم نهایی بایرن مونیخ است چرا که با این باشگاه تا سال 2023 قرارداد دارد. طبق ادعای نشریه موندو دپورتیوو، ارگان نزدیک به باشگاه بارسلونا، اولین پیشنهاد رسمی برای ستاره لهستانی از سوی باشگاه کاتالان به بایرن ارسال شده و خیلی سریع نیز با آن مخالفت شده است. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7914/21/613816/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها