خبر در خبر


 ایسنا- «علی علیزاده علی آبادی» رئیس باغ ملی گیاه‌شناسی ایران با اشاره به اینکه صدور مجوز ساخت ۲۲ برج ۳۸ طبقه با ساخت بیش از ۵۶۰۰ واحد مسکونی درست در جوار ضلع شمالی باغ گیاه شناسی ملی ایران بدون در نظر گرفتن حقوق مکتسبه این باغ، با قدمت بیش از ۵۴ ساله در این منطقه و زیرپا گذاشتن تمامی طرح‌های تفصیلی است، گفت: این ساخت و ساز مسیری خطرناک و فاجعه بار برای این میراث علمی، تخصصی، طبیعی و فرهنگی است.
تسنیم- مهدی زارع خورمیزی یک متخصص اکولوژی گفت: آبله میمونی می‌تواند از طریق ورود میمون‌ها به شکل قاچاق به کشور وارد شود و با نگهداری آنها در خانه به انسان نیز منتقل شود.
ایلنا-  «احمد حمزه زاده» مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی از کشف سنگ‌نگاره‌های باستانی در شهرستان ورزقان خبر داد.
میراث آریا-  پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور از پیشنهاد تشکیل پژوهشکده هنرهای اسلامی در دانشگاه تربیت مدرس برای ارتقای هنرهای ایرانی- اسلامی در دیدار با رئیس دانشکده هنر و معماری این دانشگاه خبر داد.
ایسنا- امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان گفت: ۶ اثر میراث‌ فرهنگی استان در مسیر روند اداری برای ثبت جهانی است و با ثبت این آثار، شمار میراث ثبت جهانی استان به 7‌مورد می‌رسد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7917/12/614370/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها