وضعیت معیشتی بازنشستگان با افزایش ۵٧ درصدی حقوق بهبود یافت




عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم گفت: با تصویب افزایش ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی حاشیه امنیت اقتصادی و وضعیت معیشتی بازنشستگان تقویت شد.
«حسن محمدیاری» در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: تصویب افزایش حقوق ۵۷ درصدی بازنشستگان در دولت اقدام بجا و بسیار مفیدی بود.
وی افزود: از همه کسانی که دغدغه این افزایش حقوق را داشتند و پیگیری کردند تا به تصویب برسد و یک حاشیه امنیتی برای بازنشستگان ما در حوزه بازنشستگی فراهم شود، تشکر می‌کنم.
عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم این مصوبه در اسرع وقت عملیاتی شده و ما شاهد این باشیم که معیشت بازنشستگان  سروسامانی پیدا کند. همچنین امیدوارم این رویکرد برای سال‌های آتی نیز توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال شود.
 افزایش ۵۷ درصدی حقوق، امید را به بازنشستگان بازگرداند
نماینده مردم جلفا و مرند، مصوبه دولت برای افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را اقدامی ویژه و قابل‌توجه برای حمایت از بازنشستگان توصیف کرد و گفت: این اقدام امید را به بازنشستگان بازگرداند.
همچنین «معصومه پاشایی» در این خصوص در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: این اقدام دولت که در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی وزیر کار محقق شد، امید را به جامعه بازنشستگان کشور برگرداند.
وی افزود: امیدواریم اقدامات تحول‌گرایانه وزارت کار که از افزایش حقوق کارگران شروع و هم اکنون در موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ظهور و بروز یافت، ادامه‌دار باشد.
وی تأکید کرد: مجلس نیز از هرگونه کمک به دولت برای خدمت به مردم و قشرهای محروم دریغ نخواهد کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7926/13/615651/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها