دیگه چه خبر؟


خبر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم تکذیب شد
 خبر اول اینکه، روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم خبر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم را تکذیب کرد. در این بیانیه آمده است: پیرو انتشار خبری جعلی مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم، ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد، فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به ماجرای درگیری مسلحانه چند روز قبل مأمورین فرماندهی انتظامی استان با قاچاقچیان متواری مواد مخدر بوده که در این درگیری، متأسفانه راننده یک خودروی عبوری مورد اصابت گلوله قاچاقچیان قرار گرفته و در اثر شدت جراحات وارده، جان باخت. در پایان این بیانیه تأکید شده: ضمن تکذیب تروریستی بودن این حادثه و انتساب فرد جان باخته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فعالان رسانه یادآور می‌شود که از انتشار اخبار کذب که منجر به رواج شایعه و تشویش اذهان عمومی می‌شود، پرهیز نمایند.

شناسایی ۸۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
 خبر دیگر اینکه، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف محموله سنگین سوخت قاچاق در مرز‌های آبی هرمزگان خبر داد.
به گزارش تسنیم سردار حسین دهکی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مرزبانان استان هرمزگان با اشراف و تسلط اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در سواحل سیریک و بندرعباس مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. وی در ادامه گفت: مرزبانان با تشکیل چند اکیپ به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و توانستند در عملیاتی مقتدرانه 22 مشک بزرگ ماری‌شکل حاوی 890 هزار لیتر گازوییل قاچاق را به‌ارزش بیش از 208 میلیارد ریال از قاچاقچیان کشف کنند. فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: قاچاقچیان با توجه به نداشتن تاب مقاومت در برابر مرزبانان مشک‌های سوختی را رها کرده از محل متواری شدند که تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.
​​​​​​​
موشک‌های ایران به بدترین شکل پاسخ متجاوزان را می‌دهند
 دست آخر اینکه، یک وبگاه تحلیلی امریکایی ویژه امور نظامی در مطلبی پیرامون قدرت موشکی ایران نوشت، ایران دارای بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین زرادخانه موشک‌های بالستیک در خاورمیانه است. وبگاه «۱۹​ فورتی فایو» به تازگی در مطلبی به قلم «مایا کارلین» تحلیلگر امور دفاعی خاورمیانه نوشت، ایران تعداد زیادی موشک ساخته تا اطمینان حاصل کند که هر کسی که بخواهد به این کشور حمله یا تهاجم کند به بدترین روش‌های نامتقارن مجازات خواهد شد. در این گزارش به گفته ژنرال «کنت مک کنزی»، فرمانده سابق تروریست‌های سنتکام، ایران بیش از ۳۰۰۰ موشک بالستیک دارد. این زرادخانه شامل موشک‌های دقیق، کوتاه و میان‌برد با سوخت جامد است. نویسنده در خاتمه نوشت، ساخت موشک‌های بالستیک ایران به‌طور خاص تهدیدی برای رژیم صهیونیستی و نظامیان ایالات متحده در خاورمیانه است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7926/5/615710/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها